کد خبر : 1672291 | 14 اسفند 1398 ساعت 20:13 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب مورینیو به انتقاد هواداران تاتنهام

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به انتقادهای اخیر برخی هواداران این تیم واکنش نشان داد.

واکنش جالب مورینیو به انتقاد هواداران تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصدومیت هری کین و سون هیونگ مین، برخی هواداران تاتنهام معتقدند ژوزه مورینیو باید به تروی پاروت، مهاجم جوان این تیم بازی دهد. اما سرمربی پرتغالی مدعی شد بسیاری حتی این بازیکن را نمی شناسند و چنین درخواستی دارند.

 

ژوزه مورینیو گفت: "در حال حاضر دله آلی در ترکیب تاتنهام بیشترین بازیکنی است که ویژگی هایش به یک مهاجم شماره 9 شباهت دارد. گاهی اوقات دله آلی، گاهی لوکاس مورا و بعضی وقت ها نیز تروی پاروت می توانند در این پست قرار گیرند.

 

1483371

 

آیا دله آلی در این لحظه خوشحال ترین فرد است؟ نه، من هم خوشحال نیستم. اگر شما وقتی پیروز نشده اید خوشحال باشید یعنی چیزی به غلط پیش می رود. بنابراین دله آلی از شدت خوشحالی بالا و پایین نمی پرد، اما افسرده هم نیست و من هم نیستم. او مشتاقانه منتظر بازی کردن است و دوباره چهارشنبه به میدان خواهد رفت.

 

دیدار مقابل نوریچ دومین بازی از چرخه ای با چهار دیدار است که با مسابقه برابر لایپزیش به اتمام خواهد رسید. قطعا ما در سرحال ترین حالت ممکن برای دیدار با لایپزیش به آلمان سفر نخواهیم کرد، اما باید اطمینان داشته باشیم تیمی راهی آلمان می شود که به دنبال کسب مجوز صعود به دور بعد است."

 

مورینیو در واکنش به انتقادات در مورد بازی ندادن به تروی گپاروت، مهاجم جوان تیمش نیز به شوخی گفت: "در دنیایی هستیم که بسیاری از مردم حتی نمی دانند که آیا تروی موهای بلند یا کوتاهی دارد، یا موهایش بلوند است یا تیره است آنها حتی این را نمی دانند و در موردش صحبت می کنند. روز گذشته یک نفر پشت سر من پیاپی فریاد می زد: تروی، تروی، تروی، تروی، او باید بازی کند. من فکر می کنم او حتی تروی را نمی شناخت."

دیدگاه‌ها