کد خبر : 1672343 | 15 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 137.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا PSG نمی‌خواهد امباپه را از دست بدهد؟

گل مارادونایی امباپه برای پایان حاشیه‌ها

کیلیان امباپه در جریان پیروزی 5-1 PSG مقابل لیون هت‌تریک کرد ولی یکی از گلهای او روی حرکتی تکنیکی و بسیار زیبا به ثمر رسید و بار دیگر او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان امروز دنیا مطرح کرد.

گل مارادونایی امباپه برای پایان حاشیه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در جریان پیروزی 5-1 پاری سن ژرمن بر لیون در جام حذفی فرانسه بهترین بازیکن تیمش در میدان بود. امباپه در این بازی موفق به هت‌تریک شد ولی گل دوم او به لیون با یک حرکت انفرادی تکنیکی و با زیبایی به ثمر رسید تا بار دیگر نگاه‌ها به این ستاره جوان فرانسوی دوخته شود. حالا همه می‌دانند که اگر فضای خالی در اختیار امباپه قرار داده شود او بسیار خطرناک خواهد بود.

 

1483446

 

گل تماشایی امباپه دومین گل او در این بازی بود که در دقیقه 70 به ثمر رسید. با این گل امباپه پاری سن ژرمن با نتیجه 3-1 از حریف جلو افتاد. امباپه تقریبا از میانه‌های زمین خودی توپ را تصاحب کرد و به سمت دروازه لیون استارت زد. امباپه مثل جت جنگنده‌ای که ناگهان با پیش‌ران اضافه سرعت می‌گیرد از یک مدافع گذاشت، مدافع دیگر را از مقابل برداشت و سپس از درون محوطه جریمه لیون دروازه را باز کرد.

 

1483445

 

امباپه گل اول پاری سن ژرمن را هم به ثمر رسانده بود. پاریسی‌ها در ابتدای بازی اولین گل مسابقه را دریافت کرده و در دقیقه یازده از حریف عقب افتاده بودند. ولی امباپه سه دقیقه بعد روی کرنر ارسالی روی دروازه لیون، توپ بازگشتی از ضربه سر لیوین کورزاوا را با یک ضربه آرام وارد دروازه لیون کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در ادامه و در دقیقه 64 بازی نیمار از روی ضربه پنالتی PSG را پیش انداخت تا شش دقیقه بعد نوبت به جادوی امباپه برسد و او به زیبایی دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر برساند. پابلو سارابیا در دقیقه 81 چهارمین گل را برای پاریسی‌ها زد و در نهایت امباپه بود که در وقتهای تلف‌شده و در دقیقه 90+2 هت‌تریک کرده و پیروزی درخشان 5-1 را برای پاری سن ژرمن به ارمغان بیاورد.

 

1483442

 

این دومین بازی پیاپی‌ای بود که امباپه در آن بیشتر از یک گل به ثمر می‌رساند. او همین هفته در بازی تیمش در لوشامپیونا دو گل زده بود و حالا تعداد کل گلهایش در این لیگ در فصل جاری به عدد سی رسیده است.

 

1483444

 

 

دیدگاه‌ها