کد خبر : 1672354 | 15 اسفند 1398 ساعت 11:00 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نمی‌توانیم روی هر دو بازی بعدی تمرکز کنیم

ژوزه مورینیو می‌گوید از مدیریت تاتنهام خواهد خواست تا یکی از دو بازی بعدی این تیم را به عنوان بازی مهمتر انتخاب کند چون تیمش بعد از شکست از نوریچ نمی‌تواند روی هر دو بازی تمرکز کند.

مورینیو: نمی‌توانیم روی هر دو بازی بعدی تمرکز کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از شکست دیشب تیمش مقابل نوریچ در جام حذفی انگلیس، که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد، گفت از مدیریت باشگاه تاتنهام خواهد خواست که از بین دو بازی بعدی تیمش، بازی مقابل برنلی در لیگ برتر که روز شنبه برگزار می‌شود و بازی مقابل لایپزیش در چمپیونزلیگ که سه‌شنبه آینده برگزار خواهد شد یکی را به عنوان بازی مهمتر انتخاب کند چون تاتنهام قادر نیست روی هر دو بازی تمرکز صد در صد داشته باشد.

 

1483461

 

تاتنهام بعد از شکست دیشب مقابل نوریچ و حذف شدن از جام حذفی انگلیس، روز شنبه به ترف مور سفر می‌کند تا در لیگ برتر به مصاف برنلی برود. شاگردان مورینیو سپس راهی آلمان خواهند شد تا روز سه‌شنبه در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ در مقابل لاپپزیش قرار بگیرند. این در حالی است که تاتنهام بازی رفت خود را در خانه 1-0 به لاپیزیش باخته و باید این باخت را در خانه حریف جبران کند.

 

تاتنهام هر چهار بازی اخیر خود در رقابتهای مختلف را با شکست پشت سر گذاشته و بدون در اختیار داشتن هری کین و سون هیونگ مین با مشکلات زیادی مواجه است.

 

1483460

 

 

دیدگاه‌ها