کد خبر : 1672362 | 15 اسفند 1398 ساعت 12:25 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل:

نیمار و امباپه در کنار هم قدرتمند هستند

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن از دو ستاره تیمش نیمار و امباپه تمجید کرد و گفت این دو در کنار هم بسیار قدرتمند هستند.

نیمار و امباپه در کنار هم قدرتمند هستند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 5-1 پاری سن ژرمن مقابل لیون در جام حذفی فرانسه، توماس توخل سرمربی PSG از نمایش دو ستاره بزرگ تیمش نیمار و کیلیان امباپه در این بازی تمجید کرد و گفت این دو در کنار هم فوق‌العاده قدرتمند هستند.

 

این در حالی است که امباپه بعد از تغییر سیستم بازی PSG به سیستم 4-3-3 در جریان دیدار رفت این تیم مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بود آنچنان که باید خودنمایی کنند. اما امباپه بعد از آن در لیگ فرانسه درخشان ظاهر شده و در سه بازی شش گل به ثمر رسانده است. امباپه دیشب هم در مقابل لیون موفق به هت‌تریک شد و نیمار هم در این بازی از روی نقطه پنالتی یک گل به ثمر رساند.

 

1483444

 

توخل در این باره گفت:" امباپه در چند هفته اخیر خیلی قوی ظاهر شده. او در بازی با دورتموند چون در پست جدیدی بازی می‌کرد نتوانست آنطور که باید ظاهر شود. در بازی با دورتموند او واقعا دچار مشکل شده بود. او و نیمار در کنار هم فوق‌العاده قدرتمند هستند. امباپه بعد از بازی دورتموند در هر جلسه تمرین عالی کار کرده و در دو بازی قبلی ما هم فوق‌العاده ظاهر شده".

 

سرمربی PSG در ادامه صحبتهایش گفت:" امباپه بازیکن پرقدرتی است و از سرعتش به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند. او این روزها واقعا آماده است".

 

دیدگاه‌ها