کد خبر : 1672364 | 15 اسفند 1398 ساعت 13:00 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال غیبت دی‌بروین در دربی شهر منچستر

کوین دی‌بروین ستاره منچسترسیتی به احتمال زیاد دربی شهر منچستر در روز یکشنبه را از دست خواهد داد چرا که از ناحیه کمر مصدوم شده و زمان دقیق بازگشت او به میادین مشخص نیست.

احتمال غیبت دی‌بروین در دربی شهر منچستر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از غیبت کوین دی‌بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی در دیدار دیشب این تیم مقابل شفیلدونزدی در جام حذفی انگلیس، پپ گواردیولا سرمربی سیتی تایید کرد که دی‌بروین از ناحیه کمر با مشکل مواجه است و مدت زمان دقیق دوری او از میادین مشخص نیست. به این ترتیب احتمال می‌رود که دی‌بروین دربی بزرگ یکشنبه آینده شهر منچستر و دیدار مقابل منچستریونایتد را از دست بدهد.

 

1483484

 

دی‌بروین در جریان دیدار سیتی مقابل استون‌ویلا در فینال جام اتحادیه که یکشنبه این هفته برگزار شد و با پیروزی سیتی به پایان رسید در یک صحنه که به هوا برخاسته بود به شکل نامتعادلی فرود آمد و گفته می‌شود در همین صحنه برای کمر او مشکلی پیش آمده است.

 

گواردیولا با تایید این گزارش‌ها گفت:" کوین مشکل دارد و برای شرکت در بازی مقابل ونزدی آماده نبود. او در بازی قبلی به صورت نامتعادل فرود آمده و از ناحیه کمر مشکل پیدا کرده بود. ما نمی‌دانیم او تا کی نمی‌تواند برای سیتی بازی کند".

 

1483485

 

وقتی خبرنگاری از گواردیولا پرسید که آیا نگران عدم حضور دی‌بروین در دربی روز یکشنبه منچستر است یا نه، پپ در پاسخ گفت:" فعلا نمی‌دانم".

 

 

دیدگاه‌ها