کد خبر : 1672386 | 15 اسفند 1398 ساعت 15:39 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

داوور شوکر:

هرگز رئال مادرید را مرده فرض نکنید

ستاره کروات سابق رئال و رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی رئال را صاحب شانس برای حذف سیتی و صعود به دور بعد لیگ قهرمانان می داند.

هرگز رئال مادرید را مرده فرض نکنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته گذشته در برنابئو با نتیجه 1-2 به سیتی باخت تا شرایط صعودش به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. در حالی که رئال تیمی بحران زده به نظر می رسید اما یکشنبه در ال کلاسیکو توانست 2-0 بر بارسلونا پیروز شود و بار دیگر به صدر لالیگا برگردد. داوور شوکر ستاره سابق رئال معتقد است رئال می تواند در بازی برگشت، سیتی را حذف کند.

 

 

1483507

 

 

او به مارکا گفت:« در فوتبال عوامل زیادی تاثیرگذار هستند. پیروزی اخیر رئال بر بارسلونا اعتماد به نفس و خوشبینی را در بازیکنان و کادر فنی و نیز هواداران افزایش داده است. الان رئال بیش از همیشه ایمان به جبران دارد و می تواند برابر سیتی نمایشی متفاوت ارائه دهد.»

 

شوکر ادامه داد:« معتقدم باید از پیروزی در ال کلاسیکو به بهترین شکل استفاده کرد. رئال باید تا پیش از بازی برگشت دو بازی اش در لالیگا را پیروز شود و در بهترین وضعیت ممکن روحی به بازی اتحاد برسد. رئال باید بر بارسا پیروز می شد تا به اطمینان لازم برای پیروزی در بازی برگشت برابر سیتی برسد و همین اتفاق نیز رخ داد. هیچ تیمی نمی تواند رئال را مرده تصور کند چون به بدترین شکل تاوانش را پس خواهد داد. با این حال حذف سیتی کار ساده ای نخواهد بود به خصوص که سیتی در این فصل تمرکز اصلی خود را روی لیگ قهرمانان گذاشته است.»

 

 

1481530

 

دیدگاه‌ها