کد خبر : 1672400 | 15 اسفند 1398 ساعت 17:28 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی اوهارا:

پوچتینو را برگردانید؛ مورینیو فقط بهانه می گیرد

جیمی اوهارا هافبک سابق تاتنهام معتقد است فرصت برای بهانه جویی مورینیو تمام شده و او دیگر توجیهی برای نتایج ضعیف ندارد.

پوچتینو را برگردانید؛ مورینیو فقط بهانه می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با ژوزه مورینیو شب گذشته از یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس کنار رفت.

تاتنهام در خانه و با شکست از نوریچ در ضربات پنالتی، وداعی تلخ با FA CUP داشت تا باعث ناامیدی هوادارانش شود.

 

 

Jose Mourinho Tottenham 2019-20

 

مورینیو که نزدیک به 4 ماه است هدایت تاتنهام را برعهده گرفته، نتوانسته نتایج مورد انتظار را کسب کند هرچند نباید مصدومیت هری کین و سونگ هیونگ مین را فراموش کرد. مصدومیت هایی که برای مورینیو و تیمش بسیار گران تمام شده است. تاتنهام در لیگ قهرمانان بازی رفت یک هشتم نهایی را به لایپزیش باخته و در لیگ برتر نیز با 40 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

 

جیمی اوهارا هافبک سابق تاتنهام پس از شکست تیم محبوبش برابر نوریچ گفت:« دیگر از بهانه جویی ها خسته شده ام. من البته مورینیو را درک می کنم چرا که هری کین و سون را در اختیار ندارد ولی تلاش های او برای بهتر کردن اوضاع نتیجه نداده است. معتقدم ذهنیت منفی موجود در تاتنهام و اینکه مدام از مصدومیت ها صحبت شود تا همه برای تاتنهام تاسف بخورند، دیگر نباید ادامه داشته باشد.

دیگر بس است. شما باید نتیجه بگیرید و خودتان را بالا بکشید. تاتنهام به اندازه کافی خوب است تا بتواند تیمی مثل نوریچ را شکست دهد. معتقدم دیگر فرصت بهانه جویی برای مورینیو تمام شده است.»

 

بازگرداندن پوچتینو:« چرا که نه؟ این کار قبلا هم انجام شده است. پوچتینو هنوز بدون تیم است و هواداران عاشقش هستند. معتقدم این اتفاق می تواند رخ دهد.»

 

 

1483535

 

 

 

دیدگاه‌ها