کد خبر : 1672460 | 16 اسفند 1398 ساعت 10:25 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستین به جنجال سازی دستیارش

کیکه ستین سرمربی بارسلونا در واکنش به صحبت‌های تند دستیارش ادر سارابیا با بازیکنان بارسا در جریان ال‌کلاسیکو، تمرکز شدید روی این ماجرا را شرم‌آور دانست.

واکنش ستین به جنجال سازی دستیارش

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین سرمربی بارسلونا در اولین واکنش خود نسبت به جنجال بوجود آمده بعد از صحبتهای تند دستیارش ادر سارابیا با بازیکنان بارسلونا در جریان ال‌کلاسیکوی اخیر، گفت توجه شدید و گسترده و تمرکز روی این مساله شرم‌آور است. البته ستین در سخنان خود تایید کرد که اقدام سارابیا درست نبوده است.

 

1483600

 

بارسا در روزهای اخیر در اولین ال‌کلاسیکویی که با هدایت ستین به میدان رفته بود مقابل رئال مادرید شکست خورد. تنش ناشی از این شکست زمانی در اردوی بلوگرانا شدت گرفت که دوربین‌های تلویزیونی نشان دادند سارابیا از روی نیمکت با عصبانیت به برخی بازیکنان این تیم توهین می‌کند. چندین نفر از بازیکنان بارسا نسبت به این اقدام دستیار سرمربی‌شان انتقاد کردند ولی ستین می‌گوید از اینکه چنین موضوعی اینقدر مهم جلوه داده شده ناراحت است.

 

ستین در گفتگو با ال‌پریودیکو در این باره گفت:" اینکه چنین مساله‌ای به خبر تبدیل شده و چنین ابعادی پیدا کند باعث شرمساری است. اینکه رسانه‌ها از دوربینی استفاده کنند که تمام مدت فقط یک نفر را روی نیمکت دنبال می‌کند باعث شرمساری است. این مساله‌ای است که باید به آن پایان داده شود".

 

1483602

 

سرمربی بارسلونا در ادامه گفت:" کسی نمی‌تواند تمام مدت دستش را روی دهانش بگذارد. من مجبور نیستم که دستم را روی دهانم بگذارم. اینکه چنین اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد  ناراحت‌کننده است".

 

ستین در بخش دیگری از صحبت‌هایش از اقدام سارابیا هم انتقاد کرده و گفت:" این مساله روی من خیلی تاثیر گذاشته. اولین چیزی که من به آن فکر می‌کنم باشگاه و تصویر باشگاه است. ادر آدم پرشوری است که از خیلی جهات به او کمک می‌کند ولی او باید یاد بگیرد که خودش را کنترل کند. وضعیتی که ما روی نیمکت دیدیم توجیه ندارد و ما به این شرایط علاقه‌ای نداریم".

 

 

دیدگاه‌ها