کد خبر : 1672062 | 13 اسفند 1398 ساعت 17:57 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

کیکه ستین و تذکرات جدی به دستیار جنجالی

سرمربی جدید بارسا به دستیار خود توصیه کرده است که روی نیمکت کمتر عصبانی شود و در رختکن نیز آرامش خود را در حضور ستاره های تیم حفظ کند.

کیکه ستین و تذکرات جدی به دستیار جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در ال کلاسیکو برابر رئال با دو گل شکست خورد تا صدر را از دست بدهد. دیداری که مثل همیشه قبل و پس از برگزاری، برای چند روز سوژه رسانه های اسپانیایی است.

یکی از اتفاقات حاشیه ای این بازی به داد و فریادها و عصبانیت عجیب دستیار کیکه ستین در هنگام بازی بر می گردد که توسط دوربین های شبکه مووی استار شکار شد و روز گذشته بازتاب گسترده ای هم داشت.

 

 

1483096

 

 

ادر سارابیا در جریان مسابقه از عملکرد برخی بازیکنان بارسلونا به شدت حرص خورده و هر بار که یکی از آنها دچار اشتباهی فردی یا تاکتیکی می‌شد، روی نیمکت با الفاظی تند خشم خود را ابراز می‌کرد.

او به خصوص به گریزمان معترض بود که چرا یک شانس گل مسلم را از دست داد.

این اولین تجربه مربیگری کیکه ستین و سارابیا در ال‌کلاسیکو بود و عملکرد ضعیف بازیکنان، آنها را به شدت تحت فشار قرار داد. در این میان برخلاف ستین که چهره خونسرد و آرامی داشت، دستیار او چندین بار از کوره در رفت و دیگر نیمکت‌نشینان بارسلونا هم شاهد این رفتار او بودند. این در حالی است که هنوز بیش از دو ماه از ورود او به نوکمپ نمی‌گذرد.

 

 

1482953

 

 

 اگرچه حالت‌های عصبی سارابیا برای بسیاری از اهالی فوتبال اسپانیا شناخته شده است چرا که پیش از این هم درگیری‌های لفظی زیادی با اعضای تیم‌های رقیب و نیز داوران داشته که برایش محرومیت‌ها و مجازات‌های مختلفی را باعث شد اما کیکه ستین سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها این بار به وی تذکر جدی داده است چرا که رختکن بارسا متفاوت با رختکن لاس پالماس و رئال بتیس است. رختکنی پرستاره با حضور لیونل مسی که بعضا جایگاهی بالاتر از سرمربی هم دارند.

 

ستین پس از ال کلاسیکو و قبل از بازگشت به رختکن به سارابیا هشدار داده که نباید با لحنی پرخاشگرانه با بازیکنان بارسلونا صحبت کند چرا که آنها حاضر به پذیرش چنین رفتارهایی از سوی کادر فنی تیم نیستند. ستین سعی کرد سارابیا را آرام کند و به او بفهماند که تنها با حفظ خونسردی اجازه دارد مسائل تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کند.

دیدگاه‌ها