کد خبر : 1672461 | 16 اسفند 1398 ساعت 10:50 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مربی ختافه به دی‌یونگ: بارسا جذاب بازی نمی‌کند

سرمربی ختافه به صحبت‌های فرانکی دی‌یونگ ستاره بارسلونا درباره این تیم واکنش تندی نشان داده و می‌گوید او قصد ندارد مثل بارسا بازی کند و این بارسا است که قادر به نمایش فوتبال جذاب نیست و نه ختافه.

پاسخ مربی ختافه به دی‌یونگ: بارسا جذاب بازی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، خوزه بوردالاس سرمربی باشگاه اسپانیایی ختافه به انتقادهای اخیر فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، از سبک بازی ختافه واکنش تندی نشان داده و می‌گوید او هیچ علاقه‌ای ندارد به اینکه تیمش به سبک بارسلونا بازی کند. بوردالاس گفت برعکس ادعای دی‌‌یونگ، این بارسا است که قادر نیست فوتبال جذابی به نمایش بگذارد و نه ختافه.

 

1483603

 

حالا سرمربی ختافه که تیمش ماه گذشته میلادی در لالیگا با نتیجه 2-1 از بارسا شکست خورده بود به دی‌یونگ واکنش نشان داده و انتقادهای تندی از دی‌یونگ و بارسا کرد. اما بعد از آنکه ختافه موفق شد در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا آژاکس را شکست دهد دی‌یونگ در حمایت از تیم سابقش به انتقاد از ختافه پرداخت. اما گویی صحبت‌های او به ختافه انگیزه بیشتری داد تا در نهایت آژاکس را حذف کرده و به مرحله بعدی این رقابتها صعود کنند.

 

بوردالاس می‌گوید در دیدار تیمش مقابل بارسلونا مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان این تیم مجبور شده 69 پاس بدهد و از نظر تعداد پاس چهارمین بازیکن میدان بوده و او به هیچ وجه قصد ندارد بازیکنانش به چنین سبکی بازی کنند.

 

1483604

 

سرمربی ختافه در این باره گفت:" در بازی ما مقابل بارسا دروازه‌بان‌شان 69 پاس داد. من نمی‌خواهم دروازه‌بانم 69 پاس بدهد. من به دنبال این هستم که تیمم موقعیت‌های گلزنی خلق کند".

 

 

دیدگاه‌ها