کد خبر : 1672519 | 16 اسفند 1398 ساعت 16:13 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

اودگارد به این دلیل رئال را به بارسا ترجیح داد

مارتین اودگارد ستاره نروژی 5 سال پیش، از میان تمام پیشنهاداتی که داشت در نهایت رئال را انتخاب کرد.

اودگارد به این دلیل رئال را به بارسا ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد سال 2015 بود که به رئال پیوست. ستاره جوان نروژی که از 16 سالگی برای تیم ملی بزرگسالان کشورش نیز بازی می کند، پس از نیم فصل حضور در رئال و انجام یک بازی به تیم دوم رفت و سال 2017  به هیرنفین قرض داده شد. او پس از یک دوره حضور قرضی دیگر در ویتسه آرنهایم، تابستان امسال به صورت قرضی و با قراردادی دو ساله به رئال سوسیداد رفت و تبدیل به پدیده این فصل لالیگا شد.

سوسیداد با درخشش او مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و چهارشنبه شب نیز راهی فینال کوپا دل ری شد.

 

 

1475987

 

 

سال 2015 او پس از بررسی چند باشگاه بزرگ در نهایت رئال را انتخاب کرد. او در ماه های انتهایی سال 2014 و در مقطعی میهمان باشگاه بارسلونا نیز بود اما در نهایت کهکشانی ها را ترجیح داد.

 

کنت کارلسن ایجنت اودگارد در این رابطه گفت:« بارسلونا از ما دعوت کرد و ما از لاماسیا دیدن کردیم. زوبی زارتا(مدیر ورزشی وقت بارسا) با ما از پروژه های بارسلونا صحبت کرد و دیدار بارسا و آژاکس را هم در نوکمپ از نزدیک تماشا کردیم که اتفاق ویژه ای بود. بارسا باشگاه بزرگی است ولی مارتین و پدرش فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب تیم مدنظر داشتند و در نهایت از میان چند پیشنهاد خوب دیگر، رئال را ترجیح دادند.

دلیل اصلی رد پیشنهاد بارسلونا محرومیت این باشگاه از سوی فیفا بود. بارسا به دلیل نقض قوانین جذب بازیکنان زیر 18 سال، نمی توانست نام مارتین را به ثبت برساند و ما باید یک سال منتظر می ماندیم. همه چیز روی هوا بود و تضمینی وجود نداشت و به همین دلیل مارتین پیشنهاد بارسلونا را رد کرد.

رئال اما از همان ابتدا مصمم بود و یک برنامه بلندمدت دقیق را به ما معرفی کرد. زیدان هم که در آن زمان مربیگری تیم دوم رئال را برعهده داشت نیز مشتاق جذب مارتین بود و در نهایت همه چیز به سمتی رفت که مارتین و پدرش برای انتخاب رئال متقاعد شدند.»

 

 

1471215

دیدگاه‌ها