کد خبر : 1688787 | 21 خرداد 1399 ساعت 10:30 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس رئال سوسیداد

پدیده نروژی به رئال مادرید برنمی‌گردد

رئیس باشگاه سوسیداد می‌گوید مارتین اودگارد پدیده نروژی این تیم بر خلاف شایعات امسال تابستان به رئال مادرید بازنخواهد گشت.

پدیده نروژی به رئال مادرید برنمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، یوکین آپریبای رئیس باشگاه اسپانیایی سوسیداد می‌گوید بر خلاف شایعات مطرح شده در روزهای اخیر، مارتین اودگارد، پدیده نروژی این تیم امسال تابستان در این تیم باقی خواهد ماند و راهی رئال مادرید نخواهد شد.

 

اودگارد 21ساله سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از رئال مادرید به سوسیداد ملحق شد اما بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی در قرارداد قرضی او بندی وجود دارد که سوسیداد می‌تواند آن را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند.

 

1502073

 

رئیس باشگاه سوسیداد در این باره گفت:" به نظر من اودگارد در سوسیداد خواهد ماند. من به این باور دارم و باشگاه سوسیداد امیدوار است او را نگه دارد".

 

اوپریبای در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" البته اودگارد برای ماندگار شدن در سوسیداد باید قانع شود. درست مثل سال گذشته که او قانع شد بازی کردن در سوسیداد برایش بهترین گزینه است. حالا تصمیم به عهده این ستاره نروژی است ولی من معتقدم او در تیم ما خواهد ماند".

 

اودگارد تا پیش از تعلیق فصل جاری لالیگا به دلیل بحران اپیدمی کرونا برای سوسیداد 28 بازی انجام داده و برای این تیم 7 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده بود.

 

 

دیدگاه‌ها