کد خبر : 1672568 | 16 اسفند 1398 ساعت 22:55 | 138.1K بازدید | 0 دیدگاه

فیفا رای نهایی را صادر کرد؛

استوکس پرونده جنجالی را از تراکتور بُرد!

فیفا رای خود در پرونده تراکتور و آنتونی استوکس را صادر و باشگاه تبریزی را با جریمه سنگینی مواجه کرد.

استوکس پرونده جنجالی را از تراکتور بُرد!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی که در هفته‌های گذشته به دلیل غیبت در تمرینات پرسپولیس خبرساز شده بود، در استوری اینستاگرام‌اش تصویری از برگه‌ای ممهور به مهر فیفا را قرار داد و ادعا کرد که در پرونده حقوقی خود با باشگاه تراکتور تبریز برنده شده و این تیم تبریزی باید ۴۰۰ هزار دلار به اضافه مبلغ دیرکرد قرارداد را به وی پرداخت کند.

 

در بند یک و دو این نامه، آمده که دعوی باشگاه تراکتور رد و شکایت آنتونی استوکس مورد قبول قرار گرفته است.

 

بر طبق این نامه باشگاه تراکتور باید از تاریخ ۱۱ می(حدود یک ماه و نیم دیگر) پرداخت‌های خود را با سود ۵ درصد به آنتونی استوکس آغاز کند؛ مبلغ ادعایی حدود ۴۰۰ هزار دلار است که با سود ۵ درصد به این بازیکن می‌بایست پرداخت شود.

 

1483721

 

 

قسط بعدی تراکتور نیز باید در ماه جولای(تیرماه ۹۹) پرداخت شده و دراختیار این بازیکن قرار بگیرد؛ طبق معمول فیفا در صورت عدم پرداخت این مبالغ، موارد تنبیهی جدی‌ای را نیز برای تراکتور در نظر گرفته است.

 

بنابر رای صادره فیفا، ادعای استوکس پذیرفته و شکایت تراکتور رد شده است و همچنین در بند پنجم رای می‌گوید، متشاکی(باشگاه تراکتور) در زمان پرداخت مبلغ جریمه مالی به استوکس، باید از طریق ایمیل این موضوع را به فیفا اعلام کند.

 

همچنین در ادامه بندهای این رای آمده است که اگر تا ۴۵ روز این مبلغ از سوی تراکتور به استوکس پرداخت نشود، باشگاه تراکتور از خرید بازیکن داخلی و بین‌المللی حداکثر به مدت سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد.

دیدگاه‌ها