کد خبر : 1672662 | 17 اسفند 1398 ساعت 15:50 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

نورشرق: تراکتور تلاش زیادی در پرونده استوکس کرد

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال می گوید در نظر نگرفتن شرایط خاص در قراردادها باعث احکام سنگین فیفا علیه ایران می شود.

نورشرق: تراکتور تلاش زیادی در پرونده استوکس کرد

به گزارش "ورزش سه"، جمشید نورشرق امروز در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه خبر سیما درباره محکومیت باشگاه های ایرانی در پرونده های مختلف از سوی فیفا عنوان کرد: بخشی از این موضوع مربوط به بازیکنان و مربیان خارجی ای می شود که در مواردی به فوتبال ما تحمیل شدند و کیفیت آنها با قیمتی که قراردادشان است، تناسب ندارد. این موضوع در جای خودش باید بررسی شود.


وی ادامه داد: مساله دیگر این است که شاید ما در عرصه منطقه ای و بین المللی حضور فعالی نداریم. ما نمایندگانی در کمیته های بین المللی نداریم تا از حقوق فوتبال مان دفاع کنند. اما اصل داستان این است که در زمان امضای قرارداد مقضیات در نظر گرفته نمی شود. 


رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما در گذشته هم محکومیت های زیادی علیه فوتبال مان داشتیم و آرای سنگینی علیه فوتبال مان صادر شده است. این نشان می دهد که مسئولان در زمان عقد قرارداد حقوق خود باشگاه ها را در نظر نمی گیرند. 


نورشرق همچنین گفت: البته نمی شود گفت مدیران فوتبالی در ایران نسبت به پرونده های فیفایی بی تفاوت هستند. در یک مورد که باشگاه تراکتور است من اطلاع دارم بخش حقوقی این باشگاه زحمات زیادی کشید تا رای استوکس را برگرداند اما دلایل دیگری دارند که توفیقی پیدا نمی کنیم. در ماجرای تراکتور این باشگاه دعوای متقابل علیه استوکس مطرح کرد و این علاوه بر دفاع از حقوق باشگاه در این ماجرا بود اما به هر حال توفیق حاصل نشد. 


وی با اشاره به قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال افزود: اینکه می گوید مقتضیات در نظر گرفته شود، نمونه اش به قرارداد سرمربی تیم ملی برمی گردد. فدراسیون در قراردادی که با اسکوچیچ بسته مبلغ قرارداد را ریالی مورد توافق قرارداده و تمام موارد فسخ قرارداد از سوی دوطرف در قرارداد موجود است. می خواهم بگویم ما به عنوان استخدام کننده باید شرایط خاص را هم در نظر بگیریم.

دیدگاه‌ها