کد خبر : 1672703 | 17 اسفند 1398 ساعت 19:25 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به گل اول بازیکن بورنموث؛

چشم‌های گری نویل از تعجب گرد شد! (عکس)

گل اول بورنموث به لیورپول در شرایطی بسیار مشکوک به ثمر رسید و حتی داور از VAR هم استفاده کرد که البته در تصمیم نهایی او نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه هفته بدشانسی و کسب نتایج بد مقابل تیم های اتلتیکومادرید، واتفورد و چلسی برای شاگردان یورگن کلوپ، آنها امروز به مصاف بورنموث رفتند و سرانجام در شرایطی که از حریفشان در خانه عقب افتاده بودند، با دو گل از صلاح و مانه سه امتیاز دیگر کسب کردند تا به قهرمانی زودهنگام نزدیک تر شوند.


نطقه عطف این بازی که عصبانیت یورگن کلوپ آلمانی را نیز به همراه داشت، روی گل اول بازی رخ داد؛ جایی که بازیکن بورنموث در کورس با گومز مدافع لیورپول، به نظر او را شارژ کرد و پس از گرفتن مالکیت، توپ را به سمت راست خط هجومی فرستاد و با دو پاس دیگر آنها گل اول بازی را در آنفیلد ثبت کردند.


داور مسابقه پس از این صحنه از کمک داور ویدئویی استفاده کرد ولی تصمیم گرفت گل بورنموثی ها که اولین حمله خطرناک آنها روی دروازه لیورپول بود را صحیح اعلام کند.


این گل خیلی زود به محل بحث و جدل در شبکه های اجتماعی تبدیل شد و گری نویل بازیکن سابق منچستریونایتد نیز با انتشار پستی که در آن چشم هایش به نشانه تعجب از حدقه بیرون زده است، نسبت به تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه واکنش نشان داد.

 

1483873

 


البته پست توئیتری گری نویل نیز سبب ایجاد بحث های متفاوتی شد؛ عده ای این تصمیم داور را کارما تلقی کرده اند و برخی نیز معتقدند که داور اشتباه واضحی داشته است.


لیورپول که پس از سه هفته ناکامی امروز موفق به شکست بورنموث شد، چهارشنبه شب در ورزشگاه خانگی به مصاف اتلتیکو مادرید می رود و اینطور که کلوپ در کنفرانس خبری اش گفته، رابرتسون آماده بازی است و می تواند در این مصاف سرنوشت ساز برای تیمش بازی کند؛ پستی که برخی کارشناسان غفلت گومز را دلیل ثبت اول گل بورنموث عنوان کرده اند و اینکه واکنش او در صحنه گل چندان مناسب نبوده است.

دیدگاه‌ها