کد خبر : 1672762 | 17 اسفند 1398 ساعت 23:37 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیکه ستین: صحنه پنالتی دور بود، ندیدم

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا به تمجید از عملکرد رئال سوسیداد پرداخت.

کیکه ستین: صحنه پنالتی دور بود، ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری دشوار و در حالیکه تا آستانه از دست دادن دو امتیاز حساس پیش رفت، در نهایت با تکیه بر گل دقایق پایانی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی، موفق شد با یک گل سوسیداد را مغلوب کرده و موقتا صدرنشین لالیگا شود. برخی کارشناسان پنالتی اعلام شده به سود بارسلونا را غلط توصیف کردند، اما کیکه ستین مدعی شد از صحنه دور بوده و درست ندیده است.

 

1480098

 

کیکه ستین گفت: "ما می دانستیم که این یک بازی فوق العاده پیچیده خواهد بود. سوسیداد اخیرا شش برد متوالی داشته که یکی از این پیروزی در برنابئو به دست آمده است. آنها به فینال جام حذفی رسیده اند. سوسیداد اگر بتواند از زیر فشار حریف خارج شود می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. آنها بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند. به جز بعضی از دقایق بازی، موفق شدیم مسابقه را کنترل کنیم. ما به لطف VAR برنده شدیم، من از روی نیمکت چیزی ندیدم و صحنه پنالتی خیلی دور بود.

 

برای رسیدن به گل باید صبور بود و ما در برخی از دقایق بازی بسیار عجله می کردیم. گاهی اوقات بازیکنان می خواهند همه به سمت جلو بروند، اما ما باید شرایط را کنترل کرده و سعی کنیم در آینده پیشرفت کنیم.

 

من شرایط تیم را مشاهده و درک می کنم، این همان چیزی است که من را نگران می کند. من می دانم که ما از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار داریم. ما بر یک بازی پیچیده بر حریف غلبه کردیم. حالا رئال مادرید فردا بازی داشته و باید پیروز شود."

دیدگاه‌ها