کد خبر : 1672817 | 18 اسفند 1398 ساعت 15:27 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب برد پر حرف و حدیث بارسا در کاتالونیا (عکس)

رسانه های کاتالونیا پیروزی دشوار و البته پر حاشیه بارسا برابر رئال سوسیداد را جشن گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از شکست در ال کلاسیکو نیاز مبرم به پیروزی بر رئال سوسیداد داشت. کسی تردید نداشت که این یک بازی دشوار برای بارسا خواهد بود و همینطور هم شد.

سوسیداد در جریان بازی بارها و بارها تا مرز گلزنی پیش رفت ولی فرصت ها با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت. بارسا هم شانس های گلزنی خوبی داشت و در نهایت به لطف وی ای آر و پنالتی جنجالی ای که به سودش اعلام شد، توسط لیونل مسی در دقیقه 82 به گل برتری دست یافت و زمین را با سه امتیاز ترک کرد.

کارشناسان داوری اما معتقدند که پنالتی بارسا درست نبود. اینکه برخورد توپ به دست مدافع سوسیداد سهوی بود و نمی توانست خطای پنالتی باشد.

در نهایت اما بارسا از این بازی به سلامت گذر کرد و به صدر بازگشت تا رئال امشب برای بازپس گیری صدرنشینی، محکوم به پیروزی در زمین رئال بتیس باشد.

 

 

اسپورت: حمله به صدر؛ بارسا یک بازی دشوار را به کمک پنالتی ای که وی ای آر اعلام کرد و مسی آن را تبدیل به گل کرد، با برد پشت سر گذاشت. بارسا صدرنشین شد و حالا رئال بیشترین فشار ممکن را در بازی امشب برابر بتیس احساس می کند.

 

 

1484102

 

 

موندودپورتیوو: فشار واقعی روی رئال؛ مسی پنالتی ای که وی ای آر اعلام کرده بود را به گل تبدیل کرد تا بارسا از یک بازی دشوار با برد خارج شود. بردی که اجازه داد بارسا به صدر بازگردد. بارسا در برابر حریفی دشوار و از یک بازی خطرناک با سه امتیازی ارزشمند و به سلامت خارج شد.

 

1484103

 

 

اسپورتییو: 1-0 برای بارسا و متشکر

1484104

دیدگاه‌ها