کد خبر : 1672775 | 18 اسفند 1398 ساعت 00:55 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار پرسپولیس - برانکو در راهروهای CAS و استیناف!

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که آن ها حکم را به استیناف خواهند برد و سپس فرصت این را دارند که در CAS نیز اعتراض کنند.

دیدار پرسپولیس - برانکو در راهروهای CAS و استیناف!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس در برنامه تلویزیونی ورزشگاه درباره پرونده برانکو ایوانکوویچ گفت: بحث آقای برانکو به اینجا رسیده که شکایت آقای برانکو در دست ماست، 25 هزار فرانک باید برای دادرسی بدهیم، 5 هزار فرانک را ایشان می‌دهند و 20 هزار فرانک را ما خواهیم پرداخت تا برای دادرسی به استیناف برود.

 

وی همچنین درخصوص تلاش پرسپولیس برای برگرداندن این حکم نیز عنوان کرد: یک میلیون و 700 هزار یورو را فیفا رد کرده و قبول نداشته است. بعد از این که ما لایحه دفاعی را بفرستیم، بعد از یکی دو ماه فیفا اعلام می‌کند چون ما مشروح حکم را خواستیم، بعد ما 21 روز از زمانی که فیفا مشروح را اعلام کند، فرصت دفاع داریم. 3-4 ماه بعد باید پرداخت کنیم؛ بعد از 21 روز ما فرصت داریم به استیناف بفرستیم، استیناف بفرستیم که بین یک تا 4 ماه بعد حکم صادر می‌شود و برای ما می‌آید و ما تصمیم گیری می‌کنیم. بعد ما CAS را هم داریم و باید ببینیم ابلاغ های فیفا چگونه است.

 

انصاری فرد این بخش از صحبت های خودش را با جمله ای مبهم به پایان رساند: اگر برای ما پولی فراهم شود، ما دوست داریم پول برانکو را بدهیم. البته بحث های دیگری متصور است که کارهای دیگری با برانکو انجام دهیم و دوست نداریم انجام دهیم.

بنابراین به نظر می‌رسد پرسپولیس در اولین گام حکم را به استیناف فیفا می‌برد و سپس قصد دارد تا در صورت لزوم در دادگاه عالی ورزش یا همان CAS نیز به نتیجه حکم معترض شود تا به این شکل علاوه بر این که احتمال پیروزی خود را حفظ کند، زمان هم بخرد. البته در این مدت، سود 5 درصدی به غرامت ایوانکوویچ اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها