کد خبر : 1672778 | 18 اسفند 1398 ساعت 01:00 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

دربی جذاب ایرانی‌هایِ بلژیک همه چیز داشت!

آتش‌بازی کاوه و قلی‌زاده، تلخ‌ترین بازی محمدی

ستاره‌های ایرانی شارلروا بیشترین نقش را در برتری این تیم مقابل خنتی داشتند که مدافع ایرانی خود را از دست داد.

آتش‌بازی کاوه و قلی‌زاده، تلخ‌ترین بازی محمدی

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی دور اول فصل ۲۰-۲۰۱۹ ژوپیر لیگ بلژیک، تیم خنت مثل همیشه با بهره‌مندی از میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی، در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استادیوم قلامکو آرنا میزبان شارلروا بود که علی قلی‌زاده و کاوه رضایی در ترکیب این تیم حضور داشتند.

 

کاوه رضایی که همانند دیدار اخیرشان از ابتدا به میدان می‌رفت، در دقیقه ۳۸ پاس بدون مکث در عمق و زیبایی از بین دو مدافع خنت به شامر نیکولسون داد تا این مهاجم جامائیکایی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با عبور توپ از بین پاهای دروازه‌بان حریف، گل اول شارلروا را به ثمر رساند.

 

تنها پنج دقیقه بعد نوبت به علی قلی‌زاده رسید تا در بیست و دومین بازی فصل خود دوباره نمایش‌های تکنیکی و دریبل‌های ریز و سریع خود را به رخ بکشد و با نفوذ از جناح چپ زمین و ورود به محوطه جریمه خنت، با خطای ایگور پلاستون متوقف شود و شارلروا را صاحب ضربه پنالتی کند.

 

شارلروا در دقیقه ۴۴ با ضربه پنالتی ایلای ماهاریترا گل دوم را زد و با برتری یک نیمه‌ای دیدار با خنت را پشت سر گذاشت، اما این روند هجومی یاران رضایی و قلی‌زاده همچنان ادامه یافت و آنها موفق شدند در دقیقه ۵۷ توسط ممدو فال بار دیگر دروازه خنت را باز کنند و درآستانه برتری قرار بگیرند.

 

علی قلی‌زاده که در این فصل ۳ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده، در دیدار حساس مقابل خنت بعد از گرفتن یک پنالتی، در دقیقه ۷۴ به‌عنوان نخستین تعویضی شارلروا از زمین خارج شد، اما بعد از آن هم ایفای نقش لژیونرهای ایرانی همچنان ادامه یافت.

 

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی خنت که برخلاف دیدارهای اخیرشان نتوانسته بود نمایش خوبی داشته باشد و در دقیقه ۴۱ نیز با کارت زرد جریمه شده بود، در دقیقه ۸۴ ضربه خشنی به ساق پای راست کاوه رضایی زد تا با این خطای میانه زمین، اخطار دوم را دریافت کند و از زمین اخراج شود.

 

خنت که یکی از گل‌های خورده را جبران کرده و یک اخراجی هم با کارت قرمزِ میلاد محمدی داشت، در دقیقه ۸۹ یک پنالتی دیگر به شارلروا داد که این بار کاوه رضایی پشت توپ ایستاد و موفق شد توپ را وارد دروازه کند تا مرد اول این مسابقه شود.

 

1484016

 

یاران رضایی و قلی‌زاده با این پیروزی ارزشمند ۵۴ امتیازی شدند تا رتبه سوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک را حفظ کنند و به یک امتیازی تیم رده دومی خنت برسند تا همچنین رقابت جذاب‌تری در ادامه فصل با این تیم داشته باشند.

 

کاوه رضایی با گلی که در مسابقه با خنت به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد ۱۲ رساند و در رده سوم جدول برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفت.

دیدگاه‌ها