کد خبر : 1672779 | 18 اسفند 1398 ساعت 01:33 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی ژاوی در قطر غیرممکن شد

در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل در لیگ ستارگان قطر، السد با شکست برابر الریان شانس دستیابی به قهرمانی را کمرنگ‌تر می‌بیند.

قهرمانی ژاوی در قطر غیرممکن شد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر و در شرایطی که اختلاف امتیازی السد با الدحیل صدرنشین 10 امتیاز بود، شاگردان ژاوی امیدوار بودند با پیروزی در جدال با الریان بتوانند شانس دستیابی به مقام قهرمانی را برای خود افزایش دهند. 


با این حال با گلی که فرانک کوم در همان دقیقه 9 بازی به ثمر رساند، این دیدار با پیروزی الریان خاتمه یافت تا اختلاف 10 امتیازی در فاصله پنج هفته به پایان فصل، یک شرایط تا حد زیادی غیرممکن برای رسیدن السد به الدحیل را شکل دهد. این پیروزی از سوی دیگر باعث شد تا الریان به اختلاف 6 امتیازی با السد نیز برسد و شاگردان ژاوی را به همان رتبه سوم جدول بفرستد. فرانک کوم، بازیکن 28 ساله و کامرونی الریان با حضور در پشت محوطه جریمه السد توانست از پاس قطری بلندی که نصیبش شده با یک کنترل دیدنی و در ادامه ضربه‌ای تمام کننده، توپ را از زیر دستان سعد الشیب عبور داده و تک گل بازی را به نام خود کند و اندک هواداران حاضر در استادیوم احمد بن علی را با شادی گل خود سرمست کرد تا ال‌کلاسیکو قطر به کام الریان شود. 

 

1484017


این در حالی است که آخرین تقابل دو تیم به میزبانی السد با نتیجه 4 -1 به سود شاگردان ژاوی خاتمه یافته بود. 


در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر، الدحیل با دستیابی به 42 امتیاز در صدر جدول حضور دارد و الریان نیز با 38 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده و السد نیز با 32 امتیاز در رده سوم جدول جا گرفته است.

 

1484018

دیدگاه‌ها