کد خبر : 1672780 | 18 اسفند 1398 ساعت 01:45 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت درخشان و ثبت اولین پاس گل؛

پاس استثنایی عزت‌اللهی برای نجات یوپن

هافبک ایرانی یوپن بازگشت درخشانی به ترکیب تیمش داشت و یک پاس گل دیدنی مقابل مخلن داد.

پاس استثنایی عزت‌اللهی برای نجات یوپن

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و نهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم یوپن که بعد از ۲۱ مسابقه دوباره سعید عزت‌اللهی را در ترکیب ابتدایی و خط میانی داشت و برخلاف سه دیدار اخیرش از امید ابراهیمی در فهرست مسابقه بهره نمی‌برد، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب مهمان تیم رده ششمی مخلن بود.

 

نیمه اول با برتری یک بر صفر مخلن به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید عزت‌اللهی در بازگشت به ترکیب یوپن خوش درخشید و اجازه نداد شکست تیمش تا پایان پابرجا بماند.

 

در دقیقه ۵۴ این مسابقه، عزت‌اللهی در میانه زمین خودی صاحب توپ شد که با پاس بلندِ در عمق و استثنایی، توپ را به پشت مدافعان مخلن فرستاد تا پرولیاک در موقعیت عالی قرار بگیرد و گل تساوی یوپن را به ثمر رساند.

 

 

1484020

 

 

تیم یوپن که بعد از سه باخت پیاپی، در دیدار اخیرش به برتری رسیده بود، مقابل مخلن نیز موفق شد با درخشش عزت‌اللهی و پاس نجات‌بخش او به تساوی یک بر یک خارج از خانه دست پیدا کند تا ۳۰ امتیازی شود و در رده سیزدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بایستد.

 

سعید عزت‌اللهی در حالی حضور ۷۷ دقیقه‌ای در ترکیب یوپن مقابل مخلن داشت که بعد از غیبت در ۹ مسابقه متوالی یوپن، در دو هفته گذشته به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود.

دیدگاه‌ها