کد خبر : 1672782 | 18 اسفند 1398 ساعت 02:29 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی باارزش ریوآوه در زمین پورتو؛

بازی ۱۰۰ دقیقه‌ای؛ VAR گل طارمی را حفظ کرد

جدال ۱۰۰ دقیقه‌ای و جنجالی پورتو و ریو آوه با تساوی صدرنشین لیگ پرتغال مقابل هم‌تیمی‌های مهدی طارمی به پایان رسید.

بازی ۱۰۰ دقیقه‌ای؛ VAR گل طارمی را حفظ کرد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که برای سیزدهمین مسابقه پیاپی مهدی طارمی را در ترکیب و به‌عنوان مهاجم نوک در اختیار داشت، از ساعت ۲۴ شنبه شب در استادیوم دراگائو مقابل تیم مدعی و رده دومی پورتو قرار گرفت.

 

چنسل امبمبا در دقیقه ۱۸ پورتو را پیش انداخت تا به نظر برسد این تیم کار راحتی در این مسابقه خانگی مقابل یاران طارمی داشته باشد، اما قبل از پایان نیمه اول نمایش خیره کننده ستاره ایرانی اجازه نداد آبی و سفیدها با برد به رختکن بروند.

 

1484037

 

مهدی طارمی با برتری در جدال با بازیکن حریف و دریبل کشویی زیبا، رو به عقب حرکت کرد و بعد از یک- دو با دیوگو فیگویراش و در ادامه دریبل چشم‌نوازِ مدافع حریف، با پای چپ شوت زمینیِ استثنایی زد تا خاطره‌انگیزترین گل این فصل‌اش را به ثمر رساند.

 

پورتو که در بازی رفت ریو آوه را شکست داده و در مسابقه برگشت در انتظار یک پیروزی دیگر و ادامه پیشروی در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال بود، اما توقف بدموقعی مقابل یاران طارمی داشت.

 

در نیمه دوم بیشتر، بازی روی دروازه ریو آوه بود اما پورتو به جز یک بار که در دقیقه ۸۳ به گل دوم رسید، کمتر فرصت ۱۰۰ درصدی روی دروازه حریف به وجود آورد ولی این گل نیز توسط ویدئو چک آفساید تشخیص داده شد تا سرخیو کونسیسائو با خشم به نظاره بازی بنشیند.

 

 

1484036

 

صحنه مشکوک و جنجالی بازی پورتو - ریوآوه که با تاخیر فراوان آفساید تشخیص داده شد.

 

 

مهدی طارمی در نیمه دوم یکی، دو فرصت مناسب داشت که در یکی از آنها می‌توانست گل دوم خود و ریو آوه را به ثمر رساند، اما ضربه او در حالت نامتعادل از بالای دروازه پورتو به اوت رفت.

 

طارمی در دقیقه ۸۸ این بازی از ترکیب ریو آوه خارج شد و جای خود را به کارلوس مانه تازه نفس داد تا تیمش با دوندگی بیشتر بازیکن تازه وارد، بتواند تساوی ارزشمند مقابل پورتو را حفظ کند که این تاکتیک کارلوس کاروالهال، سرمربی ریو آوه موثر واقع شد و این تیم یک امتیاز مهم را در دیداری که ۱۰ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم داشت، از آوردگاه پورتو بیرون کشید.

 

1484035

 

پورتو که رقابتی شانه به شانه با بنفیکا در بالای جدول لیگ برتر پرتغال دارد، با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به بنفیکا در صدر قرار گرفت؛ البته مساوی مقابل ریو آوه ممکن است برای آنها بسیار گران تمام شود.

دیدگاه‌ها