کد خبر : 1672783 | 18 اسفند 1398 ساعت 00:49 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: یوونتوسی‌ها باید برای هزار بازی، به رونالدو هدیه بدهند

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، از بازیکنان این تیم خواست تا در دیدار با اینتر، برای کریس رونالدو یک مراسم بزرگداشت برگزار کنند.

ساری: یوونتوسی‌ها باید برای هزار بازی، به رونالدو هدیه بدهند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در دیداری حساس، میزبان اینتر خواهد بود؛ دیداری که به دلیل نگرانی ها برای شیوع ویروس کرونا، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

رونالدو ماه گذشته در پیروزی 2-1 یووه مقابل اسپال، هزارمین بازی دوران حرفه ای اش را انجام داد و دیدار مقابل اینتر، اولین بازی خانگی رونالدو بعد از رسیدن به این رکورد است و ساری معتقد است که بیانکونرها باید به همین دلیل، از او تقدیر کنند.

او به خبرنگاران گفت:" او هنوز بازی می کند و بنابراین، نیاز نیست زیاد به این موضوع فکر کنیم. این دستاورد بزرگی است اما او باید بلافاصله به اهداف جدیدی فکر کند.

اما ما رونالدو را می شناسیم و می دانیم که او این کار را می کند. هم تیمی های او باید یک هدیه برای او ترتیب بدهند."

 

1484038

 

یوونتوس در حال حاضر با دو امتیاز و یک بازی کمتر از لاتزیو در رتبه دوم قرار دارد؛ در حالی که اینتر با دو بازی کمتر، 6 امتیاز با بیانکونری فاصله دارد.

ساری انتظار دارد که دیدار فردا، در حد و اندازه های دو مدعی قهرمانی باشد:" بازی زیبایی خواهد بود. واضح است که دیدار یوونتوس-اینتر، باپرستیژترین دیدار سری آ است؛ از نظر تاریخ، این فصل و از نظر جدول. بعد از دو پنجره نقل و انتقالات مهم، فکر می کنم اینتر به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ تبدیل شده؛ مانند ما. بنابراین این دیدار برای جدول بسیار مهم است.

امیدوارم بازی قشنگی باشد و امیدوارم از آن لذت ببریم. مطمئنا بازی دشواری خواهد بود اما بازی زیبایی هم هست."

دیدگاه‌ها