کد خبر : 1672808 | 18 اسفند 1398 ساعت 12:36 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

شوک در آلمان بعد از تهدید بازیکنان نورنبرگ

داستان اسکوبار در آلمان تکرار می‌شود؟

با نمایش بنرهایی تهدیدآمیز خطاب به برخی بازیکنان تیم نورنبرگ، این باشگاه نگران امنیت بازیکنان خود شده ولی معتقد است این بنرها در ادامه توهین‌های اخیر با دتمار هوپ مالک باشگاه هوفن‌هایم است.

داستان اسکوبار در آلمان تکرار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"،   در جریان شکست 3-0 تیم نورنبرگ مقابل هانوفر در لیگ دسته دوی آلمان، بوندس‌لیگا2، بنرهایی در ورزشگاه علیه برخی بازیکنان نورنبرگ به نمایش گذاشته شد که به صراحت تهدیدآمیز بود. رسانه‌های آلمانی بعد از این ماجرا زنگ خطر را به صدا در آورده و اعلام کردند از این نگرانند که سرنوشتی مثل اسکوبار، ستاره کلمبیایی که چندین سال پیش در این کشور با اسلحه ترور شد در انتظار این بازیکنان نورنبرگ باشد.

 

1484075

 

سرمربی نورنبرگ ینس کلر در پایان بازی با عصبانیت در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت:" شرایطی که ما در آن زندگی می‌کنیم باعث تاسف است. کسی که چون فوتبال بازی می‌کند مشهور و شناخته شده است در این شرایط چه باید بکند. این چه تهدیدهایی است؟".

 

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که صبح روز این بازی هم در اطراف محل تمرین نورنبرگ پوسترها و بنرهایی تهدیدآمیز علیه بازیکنان این تیم دیده شده است که رسما آنها را تهدید جانی کرده بوده. باشگاه نورنبرگ موضوع را بلافاصله به پلیس گزارش داده و تحقیقات در این باره آغاز شده است.

 

مساله بنرهای توهین‌آمیز و حالا تهدیدآمیز از چندی پیش در آلمان شدت گرفت که هواداران بایرن مونیخ در دیدار تیم‌شان مقابل هوفن‌هایم با به نمایش گذاشتن توهین‌های زشت خطاب به رئیس باشگاه هوفن‌هایم در فوتبال این کشور دردسرساز شدند.

 

با توجه به اتفاقاتی که برای باشگاه نورنبرگ و بازیکنانش رخ داده به نظر می‌رسد بحران در فوتبال آلمان وارد فاز جدیدی شده و حتی می‌تواند به فجایع خطرناک منجر شود.

 

 

دیدگاه‌ها