کد خبر : 1672815 | 18 اسفند 1398 ساعت 13:50 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پورتو در اعتراض به تصمیمات داور

کنسیسائو: این شورش باعث می‌شود این گروه قیام کند

شب گذشته در جریان دیدار پورتو و ریوآوه سرمربی پورتو پس از پایان دیدار به‌شدت به تیم داوری معترض شد و در نشست خبری داور بازی را به دلیل نپذیرفتن یک گل و عدم اعلام پنالتی محکوم کرد.

کنسیسائو: این شورش باعث می‌شود این گروه قیام کند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فوتبال پرتغال در این فصل هم مثل بسیاری از سال‌های قبل شاهد جدال شانه‌به‌شانه و  در عین حال سنتی دو قطب اصلی فوتبال این کشور یعنی پورتو و بنفیکا هستیم. این در حالی است که تیم فوتبال براگا نیز در این فصل در فاصله 12 هفته به پایان این رقابت‌ها فاصله کمی با صدر جدول دارد و خلاصه اینکه تنور رقابت‌های لیگ پرتغال داغِ ِداغ است.


شب گذشته در شرایطی که پورتو می‌توانست با توجه به‌تساوی متوالی بنفیکا فاصله خود را با این تیم به سه امتیاز برساند در یک دیدار خانگی مقابل یاران مهدی طارمی با نتیجه یک‌بریک متوقف شد تا اختلاف امتیاز همچنان در عدد 1 باقی بماند و هضم این موضوع برای سرجیو کنسیسائو سرمربی 45 ساله  این تیم بسیار سخت بود. او معتقد بود داور این دیدار گلی که در دقیقه 78 به ثمر رسانده‌اند را به‌اشتباه آفساید تشخیص داده و علاوه بر آن یک پنالتی این تیم  هم نادیده گرفته‌شده است.

 

1484101


 کنسیسائو در کنفرانس مطبوعاتی کوتاهی که پس از تساوی با ریو آوه برگزار کرد، به‌سختی از تیم داوری به سرپرستی "آرتور سوارز دیاس "انتقاد کرد.
 وی در پاسخ به این سؤال که آیا داور تأثیر مستقیمی درنتیجه داشت با صدایی بلند پاسخ داد: «داشت»


 سرجیو کنسیسائو در ادامه، شروع به تجزیه‌وتحلیل گلی  کرد که توسط داور آفساید اعلام شد: «من نمی‌دانم چه موقع خط ها کشیده می‌شوند، یک ثانیه قبل یا بعدازآن. اگر قبل بود، باید بگویم سه سانتی‌متر در فوتبال به‌حساب نمی‌آید. من اعتقاددارم که این تکنولوژی فوتبال را پیچیده می‌کند، اما در حال حاضر چیزی برای گفتن وجود ندارد برای مخالفت با VAR، این خطی است که ترسیم می‌شود و ما باید آن را بپذیریم.»

 

1484100


  این مربی موفق پرتغالی بعد از ابراز ناراحتی شدید نسبت به گلی که مردود اعلام شد حالا شکایت دیگری را به عدم اعلام پنالتی روی مهاجمش "موسی مارگا" مطرح می‌کند و می‌گوید: «آنچه من را نگران می‌کند این است که هرچه به سمت پایان مسابقات می‌رویم، برنده شدن در بازی‌ها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. آیا حرکتی که روی "مارگا "انجام شد پنالتی نبود؟ این‌یک رسوایی است. رسوایی!


 ازآنجاکه همین داور، که فکر می‌کنم یکی از بهترین داوران پرتغالی باشد، سال گذشته هم در "ویلادوکوند" دقیقاً همین کار را انجام داد و دو پنالتی محرز را برای ما نگرفت.»

 

1484099


او قبل از خارج شدن از اتاق، بدون اینکه سؤال دیگری ارائه شود، اصطلاحاً تیری دیگر به سمت داور شلیک کرد: «می‌دانم که در این هفته‌های پایانی فشار زیادی وجود دارد، فشار از سوی همه وجود دارد. ممکن است داور حتی تحت این فشار قرار بگیرد اما او ابزارهایی برای کمک دارد اما هیچ‌چیزی گفته نمی‌شود و این غیرقابل درک است. چرا؟ چه ترسی وجود دارد؟ از چی می‌ترسی؟ درست این بود که پنالتی اعلام می‌شد و درست این بود که ما برنده بودیم. ما در تمام سطوح بهتر بودیم.


کنسیسائو در پایان صحبتش خط نشان می‌کشد و سعی می‌کند به بازیکنان و هوادارانشان در ادامه لیگ روحیه بدهد. او تأکید می‌کند: «این شورش، باعث می‌شود این گروه قیام کند. این به ما قدرت باورنکردنی می‌دهد تا با آخرین قطره، تا آخرین لحظه قهرمانی، بجنگیم. ما جنگ خواهیم کرد، بدون در نظر گرفتن همه‌چیز سخت خواهیم جنگید!»


 گفتنی است تک گل تیم ریو آوه را مهدی طارمی مهاجم آماده ایرانی این تیم با یک حرکت استثنایی به ثمررساند در شرایطی که در نیم فصل صحبت های زیادی مبنی بر پیوستن او به همین تیم پورتو شنیده می شد.

 

1484097

دیدگاه‌ها