کد خبر : 1672834 | 18 اسفند 1398 ساعت 16:10 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

راز قلعه دفاعی عجیب سوسیداد روی کاشته مسی

شب گذشته در جریان بازی بارسلونا و سوسیداد بازیکنان میهمان روی کاشته لیونل مسی دست به ابتکار جالبی زدند.

راز قلعه دفاعی عجیب سوسیداد روی کاشته مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بازی دشوار برابر سوسیداد را به لطف پنالتی دقیقه 82 لیونل مسی پیروز شد و به صدر بازگشت اما در جریان این بازی شاهد اتفاق جالبی بودیم.

در نیمه دوم ضربه‌ای ایستگاهی از سمت راست برای بارسا به دست آمد و لیونل مسی پشت توپ ایستاد. موقعیتی که شکل دفاعی عجیبی را از سوسیداد نشان داد. هنگامی که مسی پشت توپ یک مدافع حریف در سمت چپ دروازه، یک مدافع سمت راست و دروازه‌بان در مرکز دروازه ایستاد تا عرصه به کاپیتان مسی تنگ شود.

 

 

1483964

 

 

بالطبع این صحنه باعث می‌شود تا آفساید پر شود. به همین دلیل بازیکنان بارسا به محوطه شش قدم بیایند. پنج بازیکن از میزبان به سرعت خود را پشت دیوار دفاعی رساندند و از طرف دیگر پنج بازیکن سوسیداد سیستم من تو من را اجرا کردند. سه بازیکن نیز دیوار دفاعی را تشکیل دادند تا هر ۱۱ بازیکن این تیم برای یک ضربه ایستگاهی بسیج شوند و مقابل مسی قرار گیرند. در نهایت هم سوسیداد موفق بودو این ضربه از دست رفت.

 

 

1484123

 

 

ایمانول سرمربی سوسیداد در نشست خبری پس از بازی و در مورد برنامه ابتکاری روی کاشته مسی گفت:« همه از قدرت و توانایی مسی روی ضربات کاشته اطلاع داریم و بازیکنان می دانند که وقتی مسی پشت توپ قرار می گیرد، باید بیش از همیشه مراقب باشند.

یکسری از دستیاران من به طور مشخص روی کاشته های مسی کار کرده بودند و در مورد چگونگی محدود کردن مسی در چنین ضرباتی صحبت کرده بودیم. در تمرینات چنین برنامه ای را پیاده کردیم و در بازی هم به خوبی اجرا شد. خوشبختانه خوش شانس بودیم و مسی نتوانست ضربه خود را به خوبی روانه دروازه کند.

اگر روز خوب مسی باشد، مهار او غیرممکن می شود. او همیشه با انگیزه است و وقتی در ترکیب بارسا حضور دارد، از او سود زیادی می برند. شاید روز خوب مسی نبود ولی بازهم توانست به ما آسیب برساند.»

 

دیدگاه‌ها