کد خبر : 1672839 | 18 اسفند 1398 ساعت 16:39 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

بارسا و هویت از دست رفته؛ 3 امتیاز با معجزه

اینکه بارسا شب گذشته توانست بر سوسیداد پیروز شود را می توان به یک معجزه تشبیه کرد.

بارسا و هویت از دست رفته؛ 3 امتیاز با معجزه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا پس از شکست در ال کلاسیکو محکوم به پیروزی بر رئال سوسیداد بود. بارسا به این مهم دست یافت ولی سوال ها و تردیدها در مورد این تیم همچنان پابرجا ماند.

 

 

1484126

 

 

اینکه بارسا برابر سوسیداد به پیروزی رسید، بیشتر شبیه به یک معجزه بود. بارسلونایی که بی هویت نشان می داد و تنها نگرانی ها نسبت به خود را افزایش داد. سه امتیاز البته به بارسا اجازه داد تا موقتا به صدر لالیگا برسد اما این همه داستان نیست.

نوکمپ همیشه یک فاکتور مهم برای بارسلونا در راه کسب پیروزی محسوب می شود و هواداران بارسا در حالی ورزشگاه را پر کرده بودند که هم در مورد تیم و هم نسبت به وضعیت مدیریت نگران بودند.

 

 

1483929

 

 

بارسا در بیرون زمین حواشی زیادی را در چند ماه اخیر تجربه کرده و از ثبات لازم در مدیریت برخوردار نیست. اخبار زیادی در مورد اینکه انتخابات ریاست باشگاه باید در همین تابستان برگزار شود شنیده می شود.

بارسای داخل زمین نیز در گردش توپ کند بود و اصرار به بازی سازی از عقب زمین هم بارها این تیم را در خطر دریافت گل قرار دارد. اینکه آنتوان گریزمان زودتر از مارتین برایثویت تعویض شد و برایثویت بهترین بازیکن این تیم در زمین بود، خود نشان دهنده وخامت اوضاع است. لیونل مسی هم شب درخشانی را پشت سر نگذاشت؛ هرچند توانست از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1484079

 

 

سوسیداد اما ایده های روشنی داشت. آنها به زمین آمده بودند تا مانع پیاده شدن برنامه های تاکتیکی بارسا شوند و در این راه کاملا موفق بودند. بارسا حتی مالکیت توپ را به شکلی خفیف از سوسیداد برد(54 به 46).

هواداران بارسا در بسیاری از مقاطع بازی از شکل بازی تیم محبوب شان ناراضی بودند و با دستمال های سفید اعتراض خود را نشان دادند. اعتراضاتی که با واکنش جوردی آلبا روبرو شد. او که توانسته بود گل دوم بارسا که البته مردود اعلام شد را به ثمر برساند، با قرار دادن دست ها روی گوش، گل را جشن گرفت که البته بر شدت سوت های اعتراضی اضافه کرد.

بارسا با خوش شانسی از بازی با سوسیداد با سه امتیاز خارج شد و پس از مصاف در زمین مایورکا برای بازی با ناپولی به نوکمپ باز خواهد گشت. دو تیم در بازی رفت به تساوی 1-1 رسیده اند و بارسا در بازی برگشت، محکوم به ارائه نمایشی بهتر است تا حداقل صدای اعتراضات را خاموش کند.

 

 

دیدگاه‌ها