کد خبر : 1672855 | 18 اسفند 1398 ساعت 19:22 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی۴- ۰ اورتون؛ گلباران استاد توسط شاگرد

چلسی امشب با ارائه یک نمایش فوق العاده با ۴ گل مهمان خود یعنی اورتون را شکست داد.

چلسی۴- ۰ اورتون؛ گلباران استاد توسط شاگرد

به گزارش "ورزش سه" چلسی امروز از سری مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان اورتون بود در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه ۴-۰ شکست دهد تا جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کرده باشد.


در لحظات ابتدایی بازی، کار متعادل دنبال شد اما در دقیقه ۱۴ این تیم میزبان یعنی چلسی بود که توسط میسون مونت به گل برتری دست یافت. حرکت عالی پدرو از جناح چپ و ارسال خوب او با چرخش فوق العاده ستاره جوان چلسی همراه بود تا گل اول چلسی توسط میسون مونت به ثمر برسد.

 

 

 

1484146

 

حملات چلسی در ادامه نیز پیگیری شد و این تیم چند لحظه بعد از گل اول در آستانه به ثمر رساندن گل دوم توسط ویلیان قرار داشت اما شوت محکم این ستاره برزیلی توسط جردن پیکفورد دفع شد.

 

1484143

 

شروع طوفانی چلسی در این بازی منجر به گل دوم این تیم در دقیقه ۲۱ شد. روس بارکلی با یک پاس فوق العاده پدرو را در یک موقعیت تک به تک صاحب توپ کرد و این ستاره اسپانیایی نیز موفق شد با یک ضربه دقیق گل دوم چلسی را به ثمر برساند.

 

1484147

 

در ادامه نیمه اول نیز چلسی تسلطی نسبی به بازی داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه اورتون ایجاد کرد اما بازی در نیمه اول با همان دو گل به سود آبی‌های لندن خاتمه یافت.

 

چلسی نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ این بار توسط ستاره برزیلی خود یعنی ویلیان به گل سوم دست یافت. ویلیان روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دقیق دروازه اورتون را برای سومین بار گشود.

 

تنها چند لحظه بعد چلسی به گل چهارم دست یافت. ویلیان با یک ارسال دقیق درون محوطه جریمه اورتون اولیویه ژیرو را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز در حالی که کار آسانی در پیش داشت گل چهارم چلسی را به ثمر رساند.

 

1484145

 

در ادامه بازی اورتون عملکرد بهتری از خود ارائه داد اما نتوانست دروازه چلسی را باز کند تا بازی با همان نتیجه ۴-۰ خاتمه پیدا کند و چلسی بیش از پیش به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری امیدوار شود.

 

1484144

دیدگاه‌ها