کد خبر : 1672882 | 18 اسفند 1398 ساعت 21:37 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

فایتر ایرانی، لاس وگاس را شگفت زده کرد

داریوش، برنده بزرگ شنبه شب جذاب UFC

فایتر ایرانی شنبه شب توانست در لاس وگاس رقیب آمریکایی خود را در قفس شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بنیل داریوش، فایتر حرفه ای ایرانی‌تبار آمریکایی است که در دسته سبک وزن UFC به رقابت می پردازد.


این رقابت ها که بالاترین سطح مسابقات در رشته MMA در جهان را دارد و بینندگان زیادی را هم به خود می بیند، شنبه شب با مبارزه این فایتر ایرانی برابر رقیب آمریکایی خود همراه بود.


"دراکار کلوس" حریف آمریکایی داریوش بود که در سالن "تی موبایل آرنا" لاس وگاس برابر او قرار گرفت. فایتر ایرانی خیلی خوب مبارزه خود را آغاز کرد؛ در شرایطی که کمتر کسی تصور می کرد او بتواند خیلی سریع این جنگ را به سود خود تمام کند.

 

1484201


داریوش که خیلی خوب مشت های خود را به سوی صورت حریف پرتاب می کرد، در ابتدای راند دوم با چند ضربه شگفت انگیز از سوی حریف هم مواجه شد. فایتر ایرانی که خیلی خوب جواب حمله های حریف خود را داد، باعث فرود آمدن کلوس روی زمین شد.


فیلم بخشی از این مبارزه هیجان انگیز در راند دوم شنبه شب در توییتر بارها منتشر شد و واکنش های زیادی را در پی داشت. حتی مفسران UFC هم از این نمایش داریوش شگفت زده بودند و این پیروزی را برای او یک شاهکار باورنکردنی برابر رقیب نامدار خود می دانستند.

 

1484200


در این شب جذاب مسابقات UFC به جز مبارزه بنیل داریوش، چهار مبارزه مهم دیگر هم برگزار شد؛ اما از نظر هواداران جذاب ترین مبارزه بین داریوش و رقیب آمریکایی بود.

دیدگاه‌ها