کد خبر : 1672908 | 18 اسفند 1398 ساعت 23:32 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مربی چنین یونایتدی بودن باعث افتخار است

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل سیتی در دربی منچستر از شاگردانش و به خصوص دو ستاره اصلی تیمش در این بازی آنتونی مارسیال و برونو فرناندس تقدیر کرد.

سولسشر: مربی چنین یونایتدی بودن باعث افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد امشب موفق شد در خانه  خود اولدترافورد در دربی شهر منچستر حریفش منچسترسیتی را با نتیجه 2-0 شکست داده و سه امتیاز مهم بدست بیاورد اوله گنار سولسشر از عملکرد تیمش در این بازی تقدیر کرد و گفت که هدایت تیمی مثل منچستریونایتد برای او افتخار بزرگی است.

 

 سولسشر که می‌شد انتظار داشت از عملکرد بازیکنانش در این بازی بسیار راضی و خوشحال باشد به تقدیر از دو ستاره امشب یونایتد یعنی آنتونی مارسیال زننده گل اول بازی و برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدید اولدترافورد پرداخت.

 

1484252

 

سولسشر در این باره گفت:" آنچه در این بازی بیشتر از هر چیز دیگری من را خوشحال کرد شور و اشتیاق، ذهنیت، تعهد و ارتباطی بود که بین هواداران و بازیکنان در زمین وجود داشت. ما در بخش‌هایی از مسابقه حریف را پرس کردیم وآنها را عقب راندیم. در این زمانها و در کل زمان بازی ما سعی می‌کردیم تهاجمی کار کنیم و نگاه‌مان رو به جلو باشد".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" ما کاری کردیم که حریف به اشتباه بیفتد و از نتیجه بسیار راضی هستیم. آنتونی و برونو امروز عالی بودند. سرمربی تیمی بودن که چنین روحیه و ذهنیتی دارد باعث افتخار است. این دو ستاره ما در آینده از این هم بهتر خواهند شد".

 

1484253

 

سولسشر درادامه کنفرانس خبری خود گفت:" این خیلی مهم است که بازیکنان ما حاضرند به  توصیه‌های مربی و کادر فنی گوش بدهند. شکست دادن تیمی مثل منچسترسیتی برای بازیکنان ما خیلی شیرین است و من برای آنها واقعا خوشحالم".

 

 

 

دیدگاه‌ها