کد خبر : 1672919 | 19 اسفند 1398 ساعت 01:55 | 87.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه حق داشت؛ این بدترین رئال ممکن است

جرارد پیکه پس از شکست بارسا در ال کلاسیکو در اظهارنظری غیرمنتظره از رئال به عنوان بدترین رئال سال های اخیر یاد کرده بود.

پیکه حق داشت؛ این بدترین رئال ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از فتح ال کلاسیکو و در حالی می دانست برای بازگشت به صدر با توجه به برد روز گذشته بارسا باید امشب از سد بتیس عبور کند، در بنیتو ویامارین تن به شکست داد.

رئال در یکی از بدترین نمایش های خود برابر حریفی با انگیزه که در نیمه پایین جدول بود، حرفی برای گفتن نداشت و 2-1 شکست خورد.

 

 

1484274

 

 

این سومین شکست رئال در 4 بازی اخیر و دومین باخت متوالی در بازی های بیرون از خانه لالیگا است. رئال دو هفته پیش در برنابئو 1-2 به سیتی باخت. سپس در زمین لوانته 1-0 مغلوب شد ولی در ادامه هفته پیش توانست بارسا را 2-0 شکست دهد و امشب در حالی که انتظار می رفت بسیار با روحیه برابر بتیس قرار بگیرد، کمتر نشانی از تیم هفته گذشته داشت و شکست خورد.

این شکست بار دیگر بارسا را به صدر برگرداند تا ثابت شود تیم زیدان، تیم قابل اعتمادی نیست و یکی از ضعیف ترین بارسلوناهای سالیان اخیر، همچنان می تواند شانس اول قهرمانی لالیگا باشد. در واقع پیکه حق داشت که از رئال به عنوان بدترین رئالی که برابرش بازی کرده، یاد کند.

 

 

1484272

دیدگاه‌ها