کد خبر : 1672943 | 19 اسفند 1398 ساعت 11:38 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

نقشه راه رئال و بارسا؛ مسیر قهرمانی کدام ساده‌تر است؟

رئال مادرید با باخت 2-1 مقاب بتیس صدر جدول لالیگا را به بارسلونا واگذار کرد. ولی با توجه به بازی‌های بعدی دو تیم شانس رئال و بارسا برای صدرنشینی در ادامه فصل چگونه است؟

نقشه راه رئال و بارسا؛ مسیر قهرمانی کدام ساده‌تر است؟

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی 1-0 بارسلونا مقابل رئال سوسیداد که پریروز بدست آمد و شکست 2_1 شاگردان زین‌الدین زیدان در بازی دیشب‌شان  مقابل رئال بتیس، رئالی‌ها در پایان هفته بیست و هفتم لالیگا پنجاه و شش امتیازی شدند و با دو امتیاز کمتر از بارسلونای پنجاه و هشت امتیازی در رتبه دوم جدول قرار گرفته و صدر را در اختیار کاتالان‌ها قرار دادند.

 

حالا با توجه به اینکه یازده هفته دیگر تا پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده رئال مادرید امیدوار است در این مدت از لغزش بارسلونا استفاده کرده و خود را به صدر جدول برساند. اما با توجه به بازی‌های باقیمانده  دو تیم این احتمال تا چه اندازه می‌تواند به واقعیت تبدیل شود؟

 

از یازده بازی باقی‌مانده رئال مادرید شش بازی در سانتیاگو برنابئو برگزار شد و رئالی‌ها پنج بازی را در خانه حریفان انجام خواهند داد. این در حالی است که بارسلونا پنج بازی دیگر در نوکمپ خواهد داشت و در شش بازی خارج از خانه به مصاف حریفان خواهد رفت.

 

رئال مادرید مسلما در هفته‌های آتی حسرت باخت دیشب مقابل بتیس را خواهد خورد. شاگردان زیدان امیدوار بودند با پیروزی در این بازی صدرنشینی خود را قطعی کرده و نشان دهند برای قهرمانی آماده‌اند اما در عوض سیلی سختی به صورت‌شان دریافت کردند. بتیس با حفظ نظم تیمی خود موفق شد رئال را شکست دهد تا جایگاه سرمربی این تیم که این روزها تحت فشار قرار داشت فعلا تثبیت شود. بتیس در مقابل رئال نمایش خوبی داشت و با سزاواری به پیروزی رسید.

 

1484271

 

رئال بتیس از آغاز تا پایان بازی با اعتماد به نفس کار کرد و با اینکه نیمه اول را با تساوی 1-1 به پایان رساند ولی نشان داد که از رئالی‌ها ترسی ندارد و برای پیروزی به میدان آمده است. با اینکه حتی تساوی هم در این بازی به درد رئالی‌ها نمی‌خورد ولی زیدان نتوانست انگیزه لازم را به بازیکنانش تزریق کند و آنها در طول بازی باری به هر جهت کار می‌کردند.

 

در نیمه دوم که بازی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد رئال با دو مهاجم بازی می‌کرد، اتفاقی که در این فصل به ندرت برای رئال افتاده بود. هواداران رئال که تا پیش از این بازی به دلیل نتایج خوب چند وقت اخیر بار دیگر به تیم‌شان امیدوار شده بودند دیشب بار دیگر نسبت به آینده این فصل رئال به شک افتادند. با اینکه رئال حالا آینده خود در لالیگا را به دست بارسلونا واگذار کرده اما در حالی 9 روز دیگر باید در بازی برگشت خود در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی برود که دست کم در چمپیونزلیگ سرنوشت خود را در دست خودش دارد.

 

هر دو تیم بارسا و رئال در این هفته‌های باقی‌مانده سه بازی دشوار پیش رو خواهند داشت.

 

1484317

 

سه بازی دشوار رئال مادرید، دیدار با والنسیا در خانه و دو دیدار خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

 

در آن سو هم بارسلونا در دو بازی خارج از خانه دشوار به مصاف سویا و اتلتیک بیلبائو خواهد رفت و در یک بازی دشوار خانگی در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها