کد خبر : 1672965 | 19 اسفند 1398 ساعت 13:25 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد بیشترین تعداد شکست فصل برای گواردیولا

شکست دیشب منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد باعث شد پپ گواردیولا رکورد تعداد باخت‌های یک فصل در طول دوران مربی‌گری خود را بشکند.

رکورد بیشترین تعداد شکست فصل برای گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد در دربی دیشب شهر منچستر، پپ گواردیولا به یک رکورد شخصی دست یافت که مسلما از بابت آن خوشحال نخواهد بود. سیتی، تیم گواردیولا با این شکست تعداد شکست‌هایش در فصل جاری لیگ برتر را به عدد هفت رساند. اما گواردیولا در طول دوران مربیگری‌اش با بارسلونا، بایرن مونیخ و سیتی هرگز در یک فصل این تعداد شکست را تجربه نکرده بود.

 

1484339

 

منچستریونایتد هم با این پیروزی موفق شد هر دو بازی خود در این فصل را در مقابل سیتی با پیروزی پشت سر بگذارد. جالب اینجا است که تا کنون تنها سه تیم موفق شده‌اند تیمی که پپ گواردیولا سرمربی آن است را در هر دو بازی رفت و برگشت فصل شکست دهند. علاوه بر یونایتد، یکی از آن تیمهای ولوز در فصل جاری است و تیم دیگر چلسی با هدایت آنتونیو کونته است که در فصل 2016-2017 در هر دو نیمه فصل موفق شده بود تیم گواردیولا را شکست بدهد.

 

آخرین باری که منچستریونایتد موفق شده بود در هر دو بازی فصل خود سیتی را شکست دهد به فصل 2009-2010 برمی‌گشت، زمانی که سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ هدایت این تیم را به عهده داشت و یونایتد دوران طلایی خود را پشت سر می‌گذاشت.

 

دیدگاه‌ها