کد خبر : 1673007 | 19 اسفند 1398 ساعت 16:10 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورد عجیب وینیسیوس در رئال مادرید

رئال مادرید در مقطعی دچار افت شده است که وینسیوس در این تیم جای ثابتی پیدا کرده و فصل قبل نیز شرایط دقیقا مشابه بود.

مورد عجیب وینیسیوس در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته در زمین بتیس با نتیجه 2-1 شکست خورد و صدر را به بارسا تقدیم کرد. زیدان که هفته گذشته رئال را به پیروزی برابر بارسلونا هدایت کرده بود، برای بازی شب گذشته ترکیب تیمش را تغییر داد و با نیمکت نشینی فده والورده، مودریچ را به خط میانی برگرداند. در خط حمله نیز او از بنزما، لوکاس و وینیسیوس استفاده کرد ولی رئال بدترین نمایش فصل خود را ارائه داد.

 

 

1482733

 

 

در این بازی و در حالی که همه بازیکنان رئال از شرایط خوب خود به دور بودند، وینیسیوس از معدود بازیکنان متوسط تیم بود. ستاره 19 ساله برزیلی که هفته گذشته برابر بارسا زننده گل اول رئال بود، شب گذشته در امر گلزنی ناکام ماند ولی موفق شد با حرکات تکنیکی خود، چند بار موقعیت سازی کند.

 

وینی در حالی بهترین بازیکن رئال در دو بازی اخیر بوده است که رئال دچار نوسان عجیبی شده. این نوسان مصادف شده با بازگشت وینیسیوس به ترکیب اصلی. زمانی که وینیسیوس در ترکیب اصلی و حتی فهرست 18 نفره جایی نداشت، رئال یکی پس از دیگری حریفان را از پیش رو بر می داشت و به صدر لالیگا هم رسید ولی در چند هفته اخیر که زیدان به وینی میدان می دهد، رئال دچار افت شده و عجیب اینکه معمولا بهترین بازیکن تیم نیز وینیسیوس بوده است.

 

 

1482721

 

 

فصل گذشته و در زمان حضور سانتی سولاری روی نیمکت رئال هم شرایط مشابه بود. رئال نتایج پرنوسانی می گرفت ودر آن تیم وینیسیوس یک ستاره بود. نمایش خوب وینی در ال کلاسیکوها و بازی رفت برابر آژاکس را به یاد بیاورید که وینیسیوس ستاره کهکشانی ها بود. رئال در ماه مارس گذشته هر دو ال کلاسیکوی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری و نیز لالیگا را به بارسا واگذار کرد و در بازی برگشت هم 1-4 به آژاکس باخت و از لیگ قهرمانان کنار رفت. وینیسیوس در بازی برابر آژاکس به شدت مصدوم شد و تا هفته های پایانی به دور از میادین ماند.

اینگونه به نظر می رسد که شرایط رئال وقتی خوب است که وینیسیوس نیمکت نشین است و در شرایط برعکس، رئال شرایطی کاملا نامساعد دارد.

 

 

1386071

دیدگاه‌ها