کد خبر : 1673046 | 19 اسفند 1398 ساعت 20:21 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: تیمو ورنر مقابل تاتنهام بازی می‌کند

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش از حضور تماشاگران این تیم در دیدار مقابل تاتنهام ابراز رضایت کرد.

ناگلزمان: تیمو ورنر مقابل تاتنهام بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که روز به روز هراس از شیوع ویروس کرونا در اروپا افزایش یافته و به همین دلیل حکم به برگزاری بسیاری از مسابقات بدون حضور تماشاگر داده می شود، امروز اعلام شد حضور هواداران لایپزیش برای دیدار فردا شب مقابل تاتنهام در استادیوم بلامانع است. یولیان ناگلزمان همچنین در مورد شرایط تیمو ورنر صحبت کرده و مدعی شد او می تواند مقابل تاتنهام بازی کند. لایپزیش در بازی رفت در لندن با یک گل مقابل اسپرز به برتری دست یافت.

 

1484406

 

یولیان ناگلزمان گفت: "ما قطعا از حضور هوادارنمان خوشحال هستیم. اگر ما مجبور می شدیم در دیدار مقابل تاتنهام در اینجا بدون حضور تماشاگران بازی کنیم، نقطه ضعف بزرگی برای مان بود."

 

سرمربی لایپزیش همچنین در مورد احتمال برگزاری برخی بازی ها در هفته های آینده بوندسلیگا بدون حضور تماشاگران نیز گفت: "به نظر من باید در مورد همه تیم ها تصمیم یکسانی اتخاذ شده و نباید بین مناطق مختلف از این حیث تفاوتی وجود داشته باشد."

 

یولیان ناگلزمان همچنین در مورد شایعاتی که در مورد احتمال غیبت تیمو ورنر، ستاره گلزن این تیم مقابل تاتنهام وجود دارد نیز گفت: "تیمو ورنر شرایط خوبی داشت و کاملا به صورت عادی در تمرینات لایپزیش حضور یافت. در برنامه ریزی ذهنی من او قادر به بازی کردن خواهد بود."

 

 

دیدگاه‌ها