کد خبر : 1673134 | 20 اسفند 1398 ساعت 11:50 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر فاش کرد

سه گزینه مهاجم آلمانی: لیورپول، من‌سیتی، یونایتد

تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیش می‌گوید در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و احتمالا به یکی از تیمهای لیورپول، منچسترسیتی یا منچستریونایتد منتقل خواهد شد.

سه گزینه مهاجم آلمانی: لیورپول، من‌سیتی، یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر، مهاجم گلزن باشگاه لایپزیش که چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند می‌گوید هنوز درباره آینده خود تصمیم نگرفته. ولی ورنر در عین حال از سه باشگاه لیگ برتر انگلیس به عنوان جدی‌ترین نامزدهای جذب خود نام برد.

 

1484496

 

تیمو ورنر در آستانه دیدار لایپزیش با تاتنهام که امروز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود در عین اینکه اعلام کرد آینده او هنوز مشخص نیست و معلوم نیست فصل آینده را در کدام تیم توپ خواهد زد ولی احتمال پیوستنش به یکی از سه باشگاه انگلیسی لیورپول، منچسترسیتی یا منچستریونایتد بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

 

ورنر در این باره گفت:" این روزها در فوتبال حرفه‌ای دو گزینه وجود دارد. اولین گزینه بازیکن تیمهایی مثل لیورپول یا منچسترسیتی بودن است. تیمهایی که این روزها خیلی خوب کار می‌کنند و مربیان بزرگی دارند".

 

مهاجم آلمانی در ادامه صحبتهای خود گفت:" ولی سوال این است که آیا یک بازیکن واقعا میخواهد به چنین تیمهایی ملحق شود؟ چون شرایط کار در این تیمها برای تک تک بازیکنان‌شان دشوار است و رقابت در بالاترین سطح جریان دارد. این موضوعی است که هر فوتبالیستی باید به آن فکر کند".

 

1484497

 

ورنر در ادامه گفت:" از سوی دیگر تیمهایی هستند که نیاز به تغییرات بزرگ دارند. تیمهایی که گذشته پرافتخاری دارند ولی این روزها در فتح جامهای قهرمانی شانس زیادی ندارند. به عنوان مثال منچستریونایتد یکی از این نوع تیمها است. برای همین من از خود می‌پرسم که آیا دلم می‌خواهد در تیمی که این روزها در مسیر موفقیت قرار دارد بازی کنیم یا در تیمی که قصد دارد با اجرای پروژه‌های جدید بار دیگر به روزهای اوج خود برگردد؟".

 

دیدگاه‌ها