کد خبر : 1673067 | 19 اسفند 1398 ساعت 22:03 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

چه بلایی سر اینتر و کونته آمد؟

رویاهای قهرمانی در سری آ بعد از نزدیک به یک دهه تقریبا به دست فراموشی سپرده شده است.

چه بلایی سر اینتر و کونته آمد؟

به گزارش "ورزش سه"، شروع طوفانی اینتر با آنتونیو کونته در فصل جدید باعث شد هواداران این تیم امیدوار به تکرار روزهای درخشان یک دهه قبل شوند، اما نتایج این تیم در هفته های اخیر به قدری پرفراز و نشیب بود که این تیم دیگر تقریبا شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در سری آ ندارد.

 

اینتر امیدوار بود با بهره گیری از امتیاز عدم حضور تماشاگران در تورین بتواند مقابل یوونتوس امتیاز بگیرد، اما نراتزوری در شبی که تقریبا یک موقعیت مسلم گلزنی هم نداشت، با دو گل مغلوب بیانکونری شد تا فاصله اش تا صدر جدول به 9 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

1484293

 

مشکل اصلی اینتر در این فصل مغلوب شدن در بازی های بزرگ و تعیین کننده بوده است. اینتر در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل یوونتوس شکست خورد و همچنین چند هفته پیش و در شرایطی که در ابتدا در خانه لاتزیو پیش افتاد، مقابل این تیم نیز شکست را پذیرا شد. در لیگ قهرمانان نیز شرایط به همین منوال بود و دو شکست مقابل بارسلونا و یک باخت مقابل دورتموند زمینه حذف زودهنگام این تیم را رقم زد.

 

همچنین مصدومیت های متوالی استفانو سنسی یکی دیگر از دلایل افت اینتر نسبت به ابتدای فصل است. این هافبک ایتالیایی شروعی درخشان در ترکیب اینتر نداشت، اما در هفته های اخیر همیشه به علت آسیب دیدگی دور از میادین بوده است. به جز نیکو بارلا و روملو لوکاکو، خریدهایی چون بیراگی، الکسیس سانچس و حتی هنوز کریستن اریکسن در اینتر خوب عمل نکرده اند و در این شرایط روند نتایج نراتزوری نسبت به اوایل فصل تغییر محسوسی داشته است.

دیدگاه‌ها