کد خبر : 1673070 | 19 اسفند 1398 ساعت 22:30 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و روندی که با کیکه ستین تغییر کرده

بارسلونا از زمان ورود کیکه ستین شرایط بهتری از لحاظ دفاعی پیدا کرده است.

بارسلونا و روندی که با کیکه ستین تغییر کرده

 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کم کم تاثیرات مثبت کیکه ستین در حال نمایان شدن است. در این فصل و بعد از گذشت 27 هفته، تا به حال آنها 31 بار دروازه بارسلونا باز شده و این تیم فقط هشت بار موفق به ثبت کلین شیت شده است. بارسلونا میانگین 1.15 دریافت گل در هر بازی را به ثبت رسانده و آنها ششمین خط دفاعی برتر جدول لالیگا را در اختیار دارند. البته این روند از زمان حضور کیکه ستین روی نیمکت آبی اناری ها بهبود یافته است.

 

1482699

 

در 19 بازی اول و با حضور ارنستو والورده، رقبا 23 بار موفق به باز کردن دروازه بارسا شده بودند و تراشتگن پنج کلین شیت داشت، اما از زمان ورود کیکه ستین آنها در هشت بازی هشت گل دریافت کرده اند و سنگربان آلمانی سه بار موفق شده دروازه اش را بسته نگه دارد.

 

آخرین باری که رئال مادرید موفق به کسب عنوان قهرمانی در لالیگا شده بود، بارسلونا تقریبا چنین آماری داشته و جدا از ثبت 11 کلین شیت، در 28 دیدار 27 بار گل خوردند. البته با توجه به افت عجیب رئال مادرید در هفته های اخیر، بارسلونا دوباره و حتی علیرغم شکست در ال کلاسیکو دوباره صدرنشین شده و ممکن است علیرغم عدم استحکام دفاعی در فصل جاری برای سومین فصل متوالی بتواند عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کند.

 

 

دیدگاه‌ها