کد خبر : 1673104 | 20 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

بکام به دنبال هایجک کردن ستاره کهنه‌کار منچسترسیتی

داوید سیلوا ستاره منچسترسیتی قصد دارد در پایان فصل به باشگاه آمریکایی نیویورک‌سیتی منتقل شود ولی دیوید بکام مالک اینتر میامی قصد دارد او را هایجک کرده و به باشگاه خود منتقل کند.

بکام به دنبال هایجک کردن ستاره کهنه‌کار منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید سیلوا ستاره کهنه‌کار اسپانیایی منچسترسیتی با این تیم در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و بر اساس گزارش‌ها سیلوا قصد دارد در تابستان آتی راهی لیگ MLS آمریکا شده و به باشگاه نیویورک‌سیتی منتقل شود. اما حالا ادعا شده که دیوید بکام، مالک باشگاه تازه‌تاسیس اینترمیامی قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و با هایجک کردن سیلوا، او را در تیم خود ببیند.

 

1484463

 

سیلوای 34ساله اعلام کرده که قصد بازنشستگی ندارد و مایل است از فصل آینده در نیویورک‌سیتی که خواهرخوانده باشگاه منچسترسیتی است به فوتبال ادامه دهد. بر اساس گزارش دیلی‌استار اما نمایندگان سیلوا مذاکراتی با بکام و دیگر مدیران ارشد اینترمیامی انجام داده‌اند و اگر شرایط مد نظرشان پذیرفته شود ممکن است سیلوا راهی تیم بکام شود.

 

1484462

 

این رسانه در گزارش خود می‌گوید دیوید بکام به سیلوا علاقه زیادی دارد و حتی حاضر است با پرداخت 600هزار دلار به او برای یک فصل حضور در اینترمیامی، سیلوا را به گران‌ترین ستاره این تیم تبدیل کند. بکام معتقد است سیلوا علاوه بر کمک کردن به موفقیت اینترمیامی در لیگ MLS می‌تواند به افزایش شهرت و محبوبیت این باشگاه در دنیای فوتبال هم کمک کند.

 

دیدگاه‌ها