کد خبر : 1673160 | 20 اسفند 1398 ساعت 13:28 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو، محتمل‌ترین گزینه جانشینی زیدان در رئال

مارکا مدعی است مدیران ارشد رئال مادرید از عملکرد زین‌الدین زیدان در این فصل راضی نیستند و مائوریسیو پوچتینو مهمترین گزینه برای جانشینی او به حساب می‌آید.

پوچتینو، محتمل‌ترین گزینه جانشینی زیدان در رئال

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان در رئال مارید هر روز با منتقدین بیشتری روبرو می‌شود. او می‌داند که سبک مربی‌گری‌اش و نتایجی که در این فصل بدست آورده فلورنتینو پرز را بیش از پیش نسبت به ادامه کار او بدگمان کرده است. با اینکه پرز قبل از ال‌کلاسیکو در دیداری به زیدان گفته بود به او اعتماد دارد ولی زیدان می‌داند که در این روزها در یکی از سخت‌ترین شرایط دوران مربی‌گری‌ خود  در رئال به سر می‌برد. چهار شکست در هفت بازی اخیر رئال باعث شده زیدان بیش از پیش با انتقادهای درون باشگاهی روبرو شود.

 

دو گزینه

در صورتیکه رئال فصل را تنها با یک جام، آن هم سوپرجامی که در عربستان سعودی فتح کرده به پایان برساند اخراج زیدان بسیار محتمل خواهد بود. مهمترین نامزد جانشینی او تا این لحظه مائوریسیو پوچتینو است. اما دومین گزینه رئال برای جانشینی زیدان مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس است و مدیریت باشگاه او را مربی‌ای در حد و اندازه رئال مادرید می‌داند. با اینحال نزدیکان آلگری به برخی رسانه‌های ایتالیایی گفته‌اند که او خبر دارد که یکی از گزینه‌های هدایت رئال مادرید   خواهد بود. این در حالی است که آلگری چندی پیش به کوریره دلا سرا گفته بود که قصد ندارد سال آینده هدایت تیمی را به عهده بگیرد.

 

1456515

سابقه تلاش برای استخدام پوچتینو

چندی پیش روزنامه انگلیسی ایندیپندنت فاش کرد که رئال مادرید نمایندگانی را مشخص کرده و از آنها خواسته به پوچتینو اعلام کنند تا پایان فصل به رئال اعلام کند که آیا حاضر است بعد از زیدان هدایت این تیم را بدست بگیرد یا نه. رئال در تابستان 2018 هم قصد داشت متعاقب خداحافظی زیدان، پوچتینو را به جای او به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند ولی درنهایت مشخص شد که پوچتینو قراردادش با تاتنهام را تمدید کرده و در انگلیس خواهد ماند. بعد از اخراج خولن لوپتگی در اکتبر 2018 هم اتفاق مشابهی تکرار شد ولی پوچتینو باز هم ترجیح داد به هدایت تاتنهام ادامه دهد.

 

1472696

 

ولی حالا به نظر می‌رسد پوچتینو قصد دارد به رویای خود مبنی بر هدایت رئال مادرید جامه عمل بپوشاند. مارکا می‌گوید به  همین دلیل بوده که پوچتینو حدود یک ماه و نیم پیش پیشنهاد مربی‌گری بارسلونا را رد کرده است. اما اگر در هفته‌های آتی رئال مادرید فصل را بدون جام پشت سر بگذارد و یا باشگاه زیدان را اخراج کرده و یا او تصمیم بگیرد از پستش استعفا بدهد پوچتینو برای نشستن روی صندلی مربی‌گری رئال باید با باشگاه سابقش تاتنهام به توافقی دوستانه دست پیدا کند تا از پرداخت جریمه به تاتنهامی‌ها معاف شود. در هر حال، در صورتیکه زیدان موفق به قهرمانی در لالیگا یا چمپیونزلیگ نشود یا اگر این اتفاق بیفتد و او تصمیم به استعفا بگیرد، پوچتینو مربی فصل آینده رئال به نظر می‌رسد.

 

 

دیدگاه‌ها