کد خبر : 1673172 | 20 اسفند 1398 ساعت 15:16 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال فراتر از فوتبال است

میلیچ: فسخ قرارداد؟ دروغ است

مدافع چپ استقلال شایعاتی که در مورد فسخ قراردادش وجود دارد را تکذیب می کند و می گوید از اولین روز سر تمرین حاضر می شود.

میلیچ: فسخ قرارداد؟ دروغ است

به گزارش "ورزش سه"، هروویه میلیچ بازیکنی است که با سابقه حضور در ناپولی در ابتدای فصل با نظر مثبت آندره آ استراماچونی با استقلال قرارداد امضا کرد. میلیچ بعد از گذشت چند هفته از شروع لیگ نوزدهم به مهره مهمی در این تیم تبدیل شد.

 

میلیچ در سیستمی 2-5-3 که استراماچونی آن را پایه گذاری کرد و در زمان فرهاد مجیدی هم ادامه دارد مهره مهمی محسوب می شود، جایی که او با نفوذهای خود از سمت چپ استقلال را حسابی فعال کرده است و این بازیکن کروات تا بدین جای کار توانسته 2 گل برای تیمش بزند.

 

اما میلیچ در تعطیلی 10 روزه استقلال به کشورش سفر کرده و در این بین شایعاتی به راه افتاده است که او به دلیل شیوع بیماری کرونا به مدیران استقلال اعلام کرده است که به ایران برنخواهد گشت.

 

میلیچ در گفت و گو با ورزش سه تمام این شایعات را تکذیب کرد و اعلام کرد از روز اول سر تمرین حضور خواهد داشت.

 

از روز اول در تمرین شرکت می کنم

 

هم اکنون در خانه هستم و در کنار خانواده ام لذت می برم اما روز گذشته شایعاتی در مورد بازگشت من به ایران به راه افتاد. من حرف هایم را به فرهاد مجیدی می زنم و خیلی برای سرمربی استقلال احترام قائل هستم. من به او می گویم در اولین تمرین استقلال حاضر خواهم شد، هر زمان که او بگوید تمرینات آغاز می شود.

 

همه داستان ها دروغ است

 

این واقعیت ماجرا است و همه داستان های دیگر دروغ است. من یک بازیکن حرفه ای هستم و در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرده ام. به قراردادم احترام می گذارم و داستان دیگری وجود ندارد.

 

 

فسخ قرارداد در زمستان؟

 

در زمستان من آپشنی داشتم که می توانستم قرارداد را کنسل کنم اما این کار را نکردم و به قراردادم احترام گذاشتم.

 

شایعات در مورد جدا شدن از استقلال در پایان فصل؟

 

باید بگویم تمام حرف ها در مورد جدایی من در تابستان از استقلال دروغ است، من چنین تصمیمی ندارم.

 

تمرکزم روی موفقیت باشگاه است


تنها هدفم موفقیت در فصل جاری و موفقیت باشگاه استقلال است. می خواهیم قهرمان جام حذفی شویم، از گروه مان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و در لیگ برتر هم تا آخرین لحظه بجنگیم. در پایان باید بگویم استقلال فراتر از فوتبال است.

 

 

دیدگاه‌ها