کد خبر : 1673180 | 20 اسفند 1398 ساعت 16:11 | 160.6K بازدید | 0 دیدگاه

غیرمنتظره و باورنکردنی

بحران در رئال؛ پرز و زیدان در مرز جدایی!

زین الدین زیدان یک هفته پس از فتح ال کلاسیکو در خطر برکناری قرار دارد. مارکا امروز در گزارشی ویژه پرده از 4 اختلاف پرز با زیدان برداشت.

بحران در رئال؛ پرز و زیدان در مرز جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید یکشنبه شب در زمین بتیس شکست خورد و صدر جدول را بار دیگر به بارسلونا تقدیم کرد. شکستی که کمتر کسی باور داشت؛ به خصوص که با بازی بسیار ضعیف شاگردان زیدان نیز همراه بود. بدترین نمایش فصل رئال، در بدترین زمان ممکن رقم خورد تا کهکشانی ها یک هفته پس از پیروزی بر بارسا، بار دیگر به جاده شکست برگردند.

 

 

1484531

 

 

یازده بازی، پیش روی رئال و بارسا قرار دارد که هر کدام شان حکم فینال را دارند. رئال که کوپا دل ری را با شکست برابر سوسیداد در یک چهارم نهایی از دست داد، در لیگ قهرمانان نیز چیزی تا حذف فاصله ندارد. رئال در بازی رفت یک هشتم نهایی و در برنابئو 1-2 به سیتی باخت و سه شنبه هفته بعد باید در اتحاد برای صعود با اختلاف دو گل بر تیم پپ گواردیولا پیروز شود که ماموریتی بسیار دشوار خواهد بود.

 

سران رئال اما مسئولیت بخش مهمی از نتایج پرنوسان اخیر و شکل بازی بد تیم را متوجه زیدان می دانند. مربی ای که بسیاری او را مدیری خوب برای رختکن می دانند ولی در مورد ایده ها و تمرینات تاکتیکی او دچار تردید هستند. آنها معتقدند که زیدان در تمرینات، برنامه های تاکتیکی خاصی را برای بازیکنان در نظر نمی گیرد و تیم او مشکل تاکتیکی دارد.

 

 

1484533

 

 

در باشگاه رئال، مدیران بر این اعتقادند که برخی تصمیم های زیدان در فصل جاری نیز به ضرر تیم شده است و اگر او نتواند در پایان فصل حداقل قهرمانی لالیگا را کسب کند، به احتمال قطع به یقین شغلش را از دست خواهد داد. از همین حالا زمزمه هایی مبنی بر مربیگری پوچتینو یا مکس آلگری در رئال شنیده می شود اما اختلاف نظر مدیران و در راس شان فلورنتینو پرز با زیدان بر سر چه تصمیماتی است؟

 

 

1484532

 

 

در زیر مروری بر این قضیه خواهیم داشت:

 

 

Image result for marcelo mendy

 

 

مارسلو-مندی: باشگاه تابستان گذشته 48 میلیون یورو برای خرید فرلاند مندی از لیون هزینه کرد. در مجموع نیز مبالغ زیادی برای خرید بازیکن جدید هزینه شد ولی در ابتدا جز ادن هازارد، هیچکدام از خریدهای تابستانی مورد توجه زیدان قرار نگرفتند تا اینکه فرلاند مندی توانست مرد فرانسوی را به خود متقاعد کند و به ترکیب اصلی و به جای مارسلو راه یافت.

با او رئال برای هفته ها به یک استحکام خوب در خط دفاعی دست یافت و همین حالا هم رکورد کمترین گل خورده در فصل جاری را در اختیار دارد. با حضور مندی، رئال توانست به صدر لالیگا برگردد ولی در میان تعجب، زیدان در چند هفته اخیرا بار دیگر به مارسلو میدان داد و مندی به نیمکت تبعید شد تا نتایج پرنوسان رئال شروع شوند.

 

 

Image result for jovic mariano

 

 

یوویچ-ماریانو: رئال تابستان برای جذب یک شماره 9 جدید 60 میلیون یورو به فرانکفورت پرداخت کرد و لوکا یوویچ را به خدمت گرفت ولی پس از گذشت دو سوم فصل، یوویچ هنوز نتوانسته زیدان را متقاعد کند. او زیر نظر زیزو عملکرد مورد انتظار را نداشته و بسیاری معتقدند او از بی اعتمادی مفرط زیدان رنج می برد. یوویچ همواره در فهرست 18 نفره حضور داشت و دقیقا بر خلاف او ماریانو دیاز هرگز در این فهرست قرار نمی گرفت تا اینکه روز ال کلاسیکوی برگشت لالیگا رسید و در میان تعجب، یوویچ از فهرست خارج شد و زیدان، ماریانو را برای بازی فراخواند.

ستاره دومنیکنی یک دقیقه فرصت برای اثبات توانایی هایش پیدا کرد و موفق به زدن گل دوم رئال به بارسا هم شد تا در فهرست بازی یکشنبه شب برابر بتیس جای بگیرد و یوویچ بازهم بیرون بماند. گذاشتن بازیکن 60 میلیون یورویی روی نیمکت که برای به چالش کشیدن بنزما خریداری شده بود، برای بسیاری قابل درک نیست. اینکه یوویچ هنوز نتوانسته مهره قابل ذکری نشان دهد را خیلی ها در درجه اول متوجه زیدان می دانند.

 

 

Image result for rodrigo goes bale

 

 

رودریگو-بیل: به نظر می رسد که زیدان برای چندمین بار با گرت بیل به مشکل خورده است. همچنین یک ماه و نیم است که رودریگو فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده است. دو بازیکنی که هر کدام در مقطعی از فصل خوش درخشیدند و حالا دیگر جایی در برنامه های زیدان ندارند؛ به خصوص در مقطعی که رئال ادن هازارد را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

نیمکت نشینی های بیل هرگز به مذاق سران باشگاه خوش نیامده به خصوص در بازی های مهمی چون ال کلاسیکو و دیدار با سیتی. در مورد رودریگو هم قابل درک نیست که چطور ستاره جوان برزیلی یکباره حتی جایی در فهرست 18 نفره هم ندارد. او در چند هفته اخیر به تیم دوم تبعید شده بود.

 

 

1453518

 

 

والورده-میلیتائو: در اینکه فده والورده در فصل جاری خون تازه ای به خط میانی رئال تزریق کرد، شکی نیست. در هر سه شکست فصل رئال در لالیگا فده والورده جایی در فهرست ابتدایی نداشته و با او در ترکیب ثابت، رئال هرگز رنگ شکست را ندیده است. زیدان اما با نیمکت نشین کردن والورده در بازی حساس مقابل بتیس، بار دیگر همه را شگفت زده کرد. دقیقا در زمانی که رئال بیش از همیشه به ستاره اروگوئه ای نیاز داشت.

 

 

Image result for militao betis

 

 

فده در دو شکست دور از خانه اخیر برابر لوانته و بتیس روی نیمکت بود. سران رئال همچنین از شیوه استفاده زیدان از ادر میلیتائو نیز ناراضی هستند. زیدان به میلیتائو اعتقاد ندارد و برای او راموس و واران زوج اصلی خط دفاعی هستند. برای جذب میلیتائو 50 میلیون یورو هزینه شده اما زیدان در روز غیبت کارواخال و ناچو ترجیح داد او را به سمت راست بفرستد و میلیتائو بدترین بازی ممکن را ارائه داد تا اعتماد به نفسش بیش از پیش از دست برود.

 

همه این تصمیمات عجیب و غریب ممکن است در انتهای فصل به قیمت اخراج زیدان تمام شوند. در باشگاه از زیزو رضایت کامل را ندارند و پوچتینو در خانه، منتظر اتفاقات هفته های آتی است.

 

 

دیدگاه‌ها