کد خبر : 1673272 | 21 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 130.5K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین موقت انصاری فرد معرفی شد

رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس فردی به نام مهدی رسول پناه است که تا شش ماه پیش هیچکش او را در فوتبال ایران نمی‌شناخت.

رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، با ادامه کشمکش ها بین هیئت مدیره باشگاه پرسپلویس و محمدحسن انصاری فرد، اعضای هیئت مدیره در نهایت روی انتخاب مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره به عنوان سرپرست موقت باشگاه، به نتیجه رسیدند و با انتشار متنی، وظیفه سرپرستی باشگاه تا انتخاب مدیرعامل را به وی واگذار کردند.

 

رسول پناه چهره ای است که از او به عنوان یک دندان پزشک یاد و گفته می‌شود در زمان مدیریت انصاری فرد بخشی از گرفتارهای مالی پرسپولیس را با پرداخت شخصی به سرانجام رسانده است. با این وصف انتخاب او به عنوان مهم ترین مقام اجرایی باشگاه پرسپولیس که پرطرفدارترین باشگاه ایران شناخته می‌شود، عجیب و نشان دهنده ... ساختاری اداره فوتبال به شکل فعلی و در چارچوب محدودیت های دولتی است.

 

مهدی رسول پناه در اولین گفتگو موضع قبلی هیئت مدیره در قبال مدیرعامل باشگاه را تکرار کرده و می‌گوید انصاری فرد باید برای رسیدگی به موارد مختلفی که درباره مدیریتش به وجود آمده در جلسه هیئت مدیره حاضر و بابت بدهی ها و تعهدات مالی پاسخگو باشد.

 

 

1484475

 

 

پس از انتشار بیانیه شدید الحن هیئت مدیره در شب گذشته نشان می‌دهد اعضای هیئت مدیره قصد دارند با انگشت گذاشتن روی مسائل مالی باشگاه پرسپولیس از اعتبار محمدحسن انصاری فرد بکاهند. انصاری فرد که حدود شش ماه مدیریت پرسپولیس را برعهده داشته، بعد از اعلام استعفا در برنامه فوتبال برتر، از نقطه  قوت خود که بخشی از هواداران پای کار باشگاه پرسپولیس و همچنین ظرفیت فضای مجازی است، استفاده کرده و مقابل هیئت مدیره ایستاده است و این مسئله کشمکش عجیبی را در فضای هواداری بین گروه های مختلف له و علیه تصمیم هیئت مدیره و شخص انصاری فرد ایجاد کرده است.

 

با این حال پرسپولیس خوش شانس است که مسابقات فوتبال به خاطر شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده اما این مسئله باید هرچه سریعتر به سامان شود.

 

اینجاست که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال وضعیت در هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شدت برخلاف ناظران و طرفداران فوتبال ایران است. نکته ای که شکست تفکر اداره کننده باشگاه را اثبات می کند.

دیدگاه‌ها