کد خبر : 1673298 | 21 اسفند 1398 ساعت 12:40 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین رکورد دوران مربی‌گری آقای خاص

با شکست 3-0 تاتنهام مقابل لایپزیش و حذف این تیم از چمپیونزلیگ، ژوزه مورینیو رکورد بیشترین بازی‌های پیاپی بدون برد دوران مربی‌گری خود را شکست.

بدترین رکورد دوران مربی‌گری آقای خاص

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر لایپزیش از این تیم با نتیجه 3-0 شکست خورد تا وداع زودهنگامی با این رقابتها داشته باشد. تیم ژوزه مورینیو با این شکست در شش بازی اخیر خود موفق به کسب حتی یک پیروزی نشده. به این ترتیب مورینیو رکورد بیشترین بازی‌های پیاپی بدون برد دوران مربی‌گری خود را شکست. آقای خاص تا پیش از دیشب هیچگاه شش بازی پیاپی را بدون پیروزی پشت سر نگذاشته بود.

 

1484643

 

در شش بازی اخیر اسپرز، شاگردان مورینیو چهار بار شکست خورده و دو بار به تساوی رسیده‌اند. این ناکامی‌ها و شکست دیشب باعث شد تاتنهام حالا دیگر هیچ امیدی به کسب جام در فصل جاری نداشته باشد. شاگردان مورینیو که دیشب از چمپیونزلیگ حذف شدند کمتر از یک هفته پیش هم حذف از جام حذفی انگلیس را تجربه کرده بودند و در لیگ برتر هم هیچ امیدی به کسب قهرمانی ندارند.

 

تاتنهام نه تنها امیدی به قهرمانی در لیگ برتر ندارد بلکه حتی کسب سهمیه چمپیونزلیگ سال آینده برایش با اما و اگرهای زیادی همراه است. شاگردان مورینیو در حال حاضر در رتبه هشتم جدول لیگ برتر ایستاده‌اند و برای کسب سهمیه به صعودی چهار پله‌ای نیاز دارند. آنها در حال حاضر با تیم چهارم جدول، چلسی، هفت امتیاز فاصله دارند.

 

دیدگاه‌ها