کد خبر : 1673315 | 21 اسفند 1398 ساعت 13:40 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بازی منچسترسیتی- آرسنال به تعویق افتاد؟

علت به تعویق افتادن بازی امشب منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر، دیدار تعدادی از بازیکنان آرسنال با مالک باشگاه المپیاکوس اعلام شده است.

چرا بازی منچسترسیتی- آرسنال به تعویق افتاد؟

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ برتر انگلیس اعلام کرد دیدار امشب آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل نگرانی از بابت ویروس کرونا به تعویق انداخته است. این اولین بازی لیگ برتر جزیره است که به این دلیل به تعویق می‌افتد.

 

دلیل اعلام شده از سوی لیگ برتر برای تعویق این بازی این است که عده‌ای از بازیکنان آرسنال با اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس یونان و ناتینگهام فارست انگلیس دیدار داشته‌اند. نتیجه آزمایش کرونای این مالک یونانی مثبت اعلام شده و او دو هفته پیش برای تماشای بازی تیم المپیاکوس به آرسنال در ورزشگاه امیریتس حضور داشته و با چند نفر از بازیکنان آرسنال تماس داشته است.

 

1484697

 

اما روز سه‌شنبه ماریناکیس با انتشار یک پست اینستاگرامی تایید کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده  است. ابتلای او به کرونا دوازده روز بعد از حضور او در استادیوم خانگی آرسنال و دست دادن او با چند نفر از بازیکنان این تیم، سازمان لیگ برتر را بابت احتمال ناقل بودن آرسنالی‌ها نگران کرده و باعث شد بازی امشب توپچی‌ها مقابل سیتی به تعویق بیفتد.

 

1484700

 

در ویدیوی دیگری که توسط ماریناکیس منتشر شده او در حالی دیده می‌شود که روی سکوهای ورزشگاه امیریتس به دلیل پیروزی تیم یونانی مقابل آرسنال در حال شادی کردن است و چند نفر را در آغوش می‌گیرد.

 

1484701

 

آرسنال هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد متوجه شده که چند نفر از بازیکنان این تیم بلافاصله بعد از بازی با المپیاکوس با رئیس این باشگاه یونانی دیدار داشته‌اند.

 

طبق قوانین اعلام شده از سوی دولت انگلیس کسانی که با ماریناکیس تماس داشته‌اند باید خود را در قرنطینه خانگی قرار دهند اما بازیکنان آرسنال از روز جمعه که 14 روز از زمان دیدارشان با او می‌گذرد می‌توانند در مسابقات شرکت کرده و دیگر نیازی به قرنطنیه نخواهند داشت چرا که اعلام شده حداکثر زمانی که ویروس کرونا می‌تواند به صورت نهان در بدن افراد وجود داشته باشد 14 روز است.

 

1484702

 

دیدگاه‌ها