کد خبر : 1673325 | 21 اسفند 1398 ساعت 14:28 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما به این تیم افتخار می‌کنیم

تشبیه جالب ایلیچیچ به ماشین توسط کاپلو

فابیو کاپلو سرمربی سابق میلان و رم به تمجید از تیم آتالانتا و ستاره اهل اسلوونی این تیم پرداخت.

تشبیه جالب ایلیچیچ به ماشین توسط کاپلو

به گزارش “ورزش سه” برد پرگل و جالب توجه آتالانتا برابر والنسیا باعث شد تا فابیو کاپلو هم از اظهار نظر دور نماند و لب به ستایش نماینده کشورش باز کند.

 

ژوزف ایلیچیچ، کاپیتان اهل اسلوونی آتالانتا شب گذشته هر چهار گل تیمش در ورزشگاه مستایا را برابر والنسیا به ثمر رساند. کاپلو در این خصوص می‌گوید: او بهترین بازیکن این تیم خوب است. ایلیچیچ هر موقعیتی به دست آورد، گل کرد و همین نشان می‌دهد که در چه سطح خوبی قرار دارد.

 

1484627

 

وی در ادامه می‌گوید: ایلیچیچ بازیکن بزرگ این تیم است و کیفیتی که دارد این را نشان می‌دهد. دو پنالتی زد که من اولی را زیاد مطمئن ندیدم و دوست نداشتم اما دومین پنالتی‌اش خیلی خوب بود. او مثل ماشینی است که از ترمز قدیمی به ترمز دیسکی تغییر پیدا کرده است. (منظور اینکه ایلیچیچ باعث تقویت هر چه بیشتر آتالانتا شده است.)

 

آتالانتا در مجموع با نتیجه ۸-۴ به برتری رسید. کاپلو می‌گوید: آتالانتا افتخار نرآتزوری است. آن‌ها از تمام موقعیت‌هایی که داشتند استفاده کردند و‌ روحیه جنگندگی‌ای که در این تیم وجود دارد را دوست دارم. تعداد کمی‌ بازیکن ایتالیایی در این تیم بازی می‌کند اما نشان می‌دهد که آتالانتا بازیکنان خارجی خوبی دارند. ما به آن‌ها (آتالانتا) افتخار می‌کنیم.

دیدگاه‌ها