کد خبر : 1673337 | 21 اسفند 1398 ساعت 15:09 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

وحید شیخ ویسی:

شاید ما هم مقابل پرسپولیس شبیه واتفورد شدیم!

دروازه‌بان پیکان با ابراز نگرانی بابت شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری کرونا، امیدوار است بتوانند در ادامه فصل با کسب نتایج مناسب در لیگ بمانند.

شاید ما هم مقابل پرسپولیس شبیه واتفورد شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سازمان لیگ، لیگ برتر از اواسط فروردین بار دیگر پیگیری خواهد شد و پیکان که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد به مصاف پرسپولیس می‌رود تا شانس‌های پایانی خود برابر بقا را جستجو کند. وحید شیخ ویسی که بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی موفق شده بود بار دیگر به ترکیب این تیم بازگردد، اکنون از آخرین شرایط تیم خود می‌گوید: بعد از چهار بازی که نبودم با انگیزه برگشتم، البته همیشه انگیزه داشتم و خوب بودم اما مشکلاتی در تیم به وجود می آمد که الان گذشته و چیزی که قابل اهمیت است رو به جلو حرکت کردن است.

 

شیخ ویسی درباره آخرین بازی این تیم پیش از تعطیلی لیگ برابر نفت مسجدسلیمان که با تساوی همراه شد گفت: خیلی خوب بازی کردیم و ساختار تیمی خوبی هم داشتیم اما دقایق آخر غفلت کردیم و می‌توانستیم به راحتی هم برنده شویم اما تیم مقابل ما تیم سرسخت و جنگنده‌ای بود. شاید اگر در دقایق پایانی کمی بیشتر دقت می‌کردیم با نتیجه یک بر صفر برنده می‌شدیم اما نفت موفق شد همچنان در خانه‌اش شکست ناپذیر بماند و به یک امتیاز این بازی دست پیدا کند.

 

دروازه‌بان پیکان درباره غیبت هواداران نیز گفت: متاسفانه اگر تماشاگر باشد بهتر می‌شود چون فوتبال متعلق به هواداران تیم‌هاست اما با این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده برای سلامتی آنها ضرر داشت که بخواهند به ورزشگاه‌ها بروند. البته این را هم بگویم که سلامتی ما هم در خطر است و شاید ورزشکار باشیم و مقاوم باشیم که ویروس نتواند روی بدن ما تاثیرگذار باشد اما ما سوپرمن که نیستیم! اگر خدایی ناکرده ما خودمان ناقل این ویروس باشیم، خانواده‌های ما در خطر هستند. این نکته قابل توجه است که مثلا در بازی با نفت، ورزشگاه ضدعفونی شد اما این فقط ورزشگاه بود؛ ما برای اینکه به مسجد سلیمان برویم از اتوبوس، هتل، هواپیما و فرودگاه گرفته تا حضور در مکان‌های عمومی را هم تجربه کردیم پس تنها ضدعفونی کردن ورزشگاه‌ها نمی‌تواند دلیل محکمی باشد که ما به کرونا مبتلا نمی‌شویم. اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد همیشه پشیمان می‌شوند. 

 

1484720

 

وی درباره حضور عبدالله ویسی روی نیمکت این تیم نیز گفت: شرایط با ایشان خوب است و فضا تقریبا عوض شده است. ما در حال حاضر فقط به یک برد نیاز داریم که شرایط بهتر شود. آقای ویسی با بچه‌ها رابطه صمیمانه‌ای دارند و می‌گویم که فقط به یک برد نیاز داریم تا روحیه بیشتری برای ادامه کار به دست بیاوریم. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم اما نتایج به نوعی است که اکنون در قعر جدول هستیم ولی ما واقعا تیم خوبی داریم و امیدواریم که یک برد به دست بیاوریم تا به رده‌های بالاتر صعود کنیم. مشخصا ما در لیگ می‌مانیم و شاید الان در قعر جدول باشیم اما 9 بازی دیگر باقی مانده است و کاندیدای سقوط نیستیم.

 

بازیکن تیم پیکان درباره جدال با پرسپولیس نیز گفت: بازی پرسپولیس برای ما بازی حیاتی است؛ قبلا همه با تیم ما شوخی می‌کردند که ما تماشاگر نداریم و الان می‌بینید که با شیوع کرونا حتی تیم‌های پرتماشاگر هم دیگر تماشاگرانشان نمی‌توانند روی سکوها حضور داشته باشند. در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست وقتی واتفورد توانست لیورپول را ببرد پس ما چطور نتوانیم پرسپولیس را شکست بدهیم؟ شاید ما هم برابر پرسپولیس واتفورد شدیم! هیچ چیزی از پیش تعیین شده نیست. ما سعی می‌کنیم که نتیجه بگیریم و با امید پیش می‌رویم تا به روزهای خوب با پیکان برگردیم.

دیدگاه‌ها