کد خبر : 1673343 | 21 اسفند 1398 ساعت 14:59 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلن هادل:

مورینیو دیگر نه جادو دارد نه اعتماد به نفس

ژوزه مورینیو یکی از بدترین مقاطع مربیگری خود را پشت سر می گذارد. تاتنهام با هدایت او شب گذشته برابر لایپزیش متحمل شکست سنگینی شد.

مورینیو دیگر نه جادو دارد نه اعتماد به نفس

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در نمایش ناامیدکننده ای دیگر با شکست 3-0 در زمین لایپزیش، وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. فینالیست دور گذشته این بار در یک هشتم نهایی حذف شد. آنها در بازی رفت با یک گل بازی را باخته بودند و شب گذشته در 20 دقیقه ابتدایی و با دو گل مایکل سابیتزر کارشان عملا تمام شد. این ششمین بازی متوالی تاتنهام بدون برد بود که در دوران مربیگری ژوزه مورینیو بی سابقه است.

 

 

1484738

 

 

از شب گذشته انتقادها به مورینیو سرازیر شده است. تاتنهام با او در لیگ برتر هشتم است و به نظر شانس زیادی برای کسب سهمیه ندارد. به خصوص پس از مصدومیت های متوالی مهاجمان این تیم، بر مشکلات مورینیو افزوده شده است و او در نشست خبری خود گفت که حتی یک تیم کامل هم در اختیار ندارد.

با این حال منتقدان مورینیو معتقدند که او با همین تیم هم می تواند نتایج بهتری کسب کند.

 

 

 

 

یکی از آنها گلن هادل سرمربی سابق تیم ملی انگلیس و تاتنهام است. او به بی تی اسپورتس گفت:« به عنوان یک هوادار تاتنهام می گویم که از ته قلب ناراحتم و از خودم می پرسم که واقعا مورینیو جادویش را از دست داده؟ او خودباوری و اعتماد به نفس خودش را از دست داده؟ فقط اوست که پاسخ این سوالات را می داند. امیدوارم به خاطر تاتنهام هم که شده او جادویش را از دست نداده باشد. می ترسم او واقعا توانایی های منحصر به فردش را از دست داده باشد.»

 

هادل ادامه داد:« در هر صورت معتقدم او نیاز به بازسازی تاتنهام دارد و این بازسازی تنها با خرید بازیکن میسر نمی شود. مورینیو باید تاتنهام را به شکل خودش ترمیم کند. او باید تیمی بسازد که با ایده های او همراه باشد و مهم نباشد چه کسی از نیمکت به زمین می رود. همه باید بجنگند و تاتنهام به تیمی تبدیل شود که وابسته به یکی دو بازیکن نباشد. این برنامه ای است که مورینیو باید پیاده کند و چیزی است که همه ما انتظارش را داریم.»

 

 

1484618

دیدگاه‌ها