کد خبر : 1673347 | 21 اسفند 1398 ساعت 15:35 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مالک باشگاه در جمع بازیکنان چه گفت؟

زنوزی: ماشین باید جزو 5 تیم بالای جدول باشد

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز با حضور در جمع اعضای این تیم صحبت هایی را انجام داد.

زنوزی: ماشین باید جزو 5 تیم بالای جدول باشد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی امروز همزمان با شروع تمرینات ماشین سازی سری به اعضای این تیم زد و دقایقی در جمع آنها به صحبت پرداخت. مالک تراکتور و ماشین سازی خطاب به بازیکنان و کادرفنی گفت: قبل از هرچیز انشاالله در سلامتی کامل باشید. در این شرایط بحرانی باید مواظب باشید. انشاالله همه از این بحران به سلامت رد شویم. از همه مهم تر سلامتی است و شما هم امیدوارم بتوانید سلامت از این بیماری رد شوید.


وی ادامه داد: به همه شما خسته نباشید می گویم. شما به خوبی توانستند از خودتان و باشگاه تان دفاع کنید و نتایج مطلوبی کسب کنید. من به آقای آذرنیا و آقای شیخ لاری هم گفتم که تیم واقعا خوب بازی می کند و فوتبال سطح بالایی را به نمایش می گذارد. اگر بخواهیم فوتبالی صحبت کنیم، فکر می کنم ماشین سازی باید جزو 4، 5 تیم بالای جدول باشد. منتهی در فوتبال گاهی پیش می آید که چند بازی خوب نتیجه نمی گیرید.

 


مالک ماشین سازی همچنین گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است و انشاالله در اولین بازی نشان می دهید که چقدر تیم بزرگی هستید و می توانید کارهای بزرگی انجام بدهید. همانطور که استقلال و تراکتور را بردید و مقابل پرسپولیس هم واقعا حق تان نبود شکست بخورید. 


زنوزی در پایان این دیدار افزود: انشاالله از این پس نتایج خوبی کسب می کنید و دست ما هم برای تشویق شما بازتر می شود. مواظب خودتان و خانواده هایتان در این روزهای بحرانی باشید.

 

دیدگاه‌ها