کد خبر : 1673407 | 21 اسفند 1398 ساعت 18:03 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح کاپیتان داماش درباره استوری جنجالی

انتشار یک استوری جنجالی و انتقادی تند از سوی کاپیتان داماش با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

توضیح کاپیتان داماش درباره استوری جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، بحران بزرگ در گیلان با شیوع ویروس کرونا نگرانی شدیدی را شکل داده است و در این بین بازیکنان سه تیم گیلانی (داماش، ملوان و سپیدرود) با انتشار استوری‌هایی خواهان توجه بیشتر مسوولان شده‌اند. در این بین اما محمد مختاری، بازیکن باسابقه و کاپیتان داماش استوری جنجالی در انتقاد از وضعیت شکل گرفته در استان منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است و ساعاتی بعد نیز اقدام به پاک کردن آن کرد.


مختاری در این خصوص به ورزش سه می‌گوید: شرایط خیلی سخت و نگران کننده است. رشت شهر کوچکی است و تعجب من اینجاست که حتی امروز که خواستم به سر تمرین بروم دیدم شرایط حضور مردم به همان شکل سابق است. این یک کم کاری و اهمال بزرگ شاید در خصوص انتقال اطلاعات به مردم باشد که باعث شده آنها به همان شرایط گذشته و سبک سابق به زندگی ادامه بدهند.


وی ادامه داد: مسلما این وضعیت با توجه به اخباری که از گوشه و کنار و به شکل موثق می‌شنویم باعث خواهد شد تا اوضاع بحرانی‌تر نیز شود. من واقعا از این وضعیت دلم گرفته و باعث شد تا آن را منتشر کنم. البته قبول دارم در هر قشری آدم خوب و بد حضور دارد و من فقط دغدغه خودم را در قبال این مردم گفتم. باید این موضوع خیلی بیشتر جدی گرفته شود و نباید با سهل‌انگاری یک فاجعه بزرگتر رقم بخورد.


کاپیتان داماش در ادامه صحبت‌هایش گفت: من به شخصه و عاجزانه از مردم عزیز رشت و استان گیلان می‌خواهم قرنطینه را جدی بگیرند. اوضاع از آنچه که فکر می‌کنید خیلی بدتر است و این مساله را قبول دارم که شرایط اقتصادی و مشکلات شاید مانع از این تصمیم شود اما مسلما جان انسان‌ها در اولویت قرار دارد. از مسوولان هم می‌خواهم توجه بیشتری داشته باشند. سازمان‌های بهداشتی و بیمارستان‌های گیلان و رشت در بدترین شرایط از نظر امکانات قرار دارند و باید به این موضوع رسیدگی شود.

دیدگاه‌ها